کاردستی با پوست پسته

t کاردستی با پوست پسته

کاردستی

 این گل های تزیینی زیبا با پوسته های دورریختنی پسته ساخته شده اند . در ادامه روش ساخت این گلها را دنبال کنید .

بعد از مهمانی های خانوادگی درظرف پوسته های آجیل با مقداری پوست پسته روبرو می شوید که اگر ایده ی خاصی در ذهن نداشته باشید همه ی آن ها را به سطل زباله می ریزید . در این پست قصد داریم روش ساخت یک گل زیبا با استفاده از همین پوست دورریختنی پسته به شما آموزش دهیم .

ابتدا پوست پسته ها را شستشو دهید تا از هر نوع آلودگی احتمالی دور شود . پوست ها را برای لحظاتی در فضای آزاد بگذارید تا خشک شود .

 کاردستی_thumb2

زمینه ی کاردستی می تواند یک تکه کارتن یا مقوای ضخیم برش خورده به شکل دایره باشد . برای این که به کارتان سرعت ببخشید می توانید از یک سی دی خراب و خش دار هم استفاده کنید ولی قبل از کار باید دایره ی وسط را بپوشانید .

حالا کار چسباندن پوسته ها را آغاز کنید . بهتر است از چسب های حرارتی برای تسریع کار استفاده کنید . پوسته های کوچکتر را در مرکز و به همین ترتیب پوسته های درشت تر را در اطراف بچسبانید .

کاردستی

 شیوه ی چسباندن پسته ها به این طریق است که برای مرکز گل ، پوست پسته ها را به صورت ایستاده در کنار هم و به صورت بسته شده بچسبانید . به همین ترتیب با باز شدن گل ، پوست های پسته را کم کم بازتر در کنار هم چسب بزنید . برای این که گل هنگام چسب زدن تا خشک شدن به صورت ایستاده باقی بماند میتوانید از خلال دندان ،گوش پاکن یا چوب کبریت هم استفاده کنید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گل کاموایی 

کاردستی

  گل های شما به این حالت در خواهد آمد .

کاردستی

  در پایان گل ها را رنگ آمیزی کنید و برای تزیینات مورد نظرتان استفاده کنید .

کاردستی

t کاردستی با پوست پسته
امتیاز به این نوشته

‫13 نظر ارسال شده در “کاردستی با پوست پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *