کاردستی سطل بازیافت زباله

کاردستی سطل بازیافت زباله
t کاردستی سطل بازیافت زباله

سطل بازیافت زباله در هر خانه مورد نیاز است. برای آن که به محیط زیست خودمان کمک کنیم بهتر است زباله ها را از مبدا تفکیک کنیم. این کار در خانه به راحتی امکان پذیر است. فقط کافی است این کاردستی کاربردی را که یک سطل تفکیک و بازیافت زباله است بسازید.

وسایل لازم 

مقوای ماکت سازی

قیچی یا تیغ موکت بری

پلاستیک

چسب

شیوه ساخت سطل بازیافت زباله

برای ساخت این سطل نیاز به یک مکعب مستطیل به ابعاد دلخواه دارید. می توانید الگوی زیر را چاپ کنید. سپس آن را روی مقوای ماکت سازی پهن کنید و با تیغ موکت بری دور الگو را برش بزنید. لبه های خط چین را به طرف داخل خم کنید. لبه هایی را که با فلش مشحص شده است به شماره ۱ و ۲ بچسبانید تا سطلی به شکل یک مستطیل تشکیل شود.

سطل بازیافت زباله

برای قرار دادن کیسه پلاستیک، لبه ی بالای سطل را با قیچی به طول ۲ سانت و به فاصله ۲ سانت برش های منظم بزنید.

سطل بازیافت زباله

سطل بازیافت شما آماده است. یک کیسه پلاستیک را برای ریختن دور ریختنی های کاغذی در لابه لای شیار ها فرو کنید. پلاستیک دیگری را در شیارهای بعدی برای جدا سازی زباله های مرطوب مثل پس مانده های غذا می توانید استفاده کنید.

به این ترتیب شما به راحتی مواد زباله را بازیافت کرده اید. حتی می توانید آن را به سه قسمت تقسیم کنید و قسمت سوم را برای زباله های فلزی در نظر بگیرید.

سطل بازیافت زباله
تفکیک

شما حتی با سطل های استوانه ای نیز می توانید سطل سطل بازیافت زباله را بسازید. برای این کار کافی است برش هایی در لبه سطل ایجاد کنید و هر کیسه پلاستیک را در یکی از شیارها قرار دهید. برای این که زباله ها را در هر پلاستیک مخصوص به خود بریزید و اشتباهی رخ ندهد کافی است از چند رنگ کیسه پلاستیک زباله استفاده کنید و هررنگ را به نوعی از زباله اختصاص دهید.

سطل بازیافت زباله

بازیافت زباله ها به شیوه هنرمندانه

t کاردستی سطل بازیافت زباله
2/5 - (4 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • https://www nojavanha com/کاردستی-سطل-بازیافت-زباله/
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گل کاری در جلد سی دی

‫2 نظر ارسال شده در “کاردستی سطل بازیافت زباله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *