لوستر بازیافتی ؛ لوستری زیبا و ارزان

لوستر
t لوستر بازیافتی ؛ لوستری زیبا و ارزان

لوستر بازیافتی اسمی عجیب برای یک وسیله است. اما منظور از آن چیست؟ شاید بعضی وسایل به قدری بی ارزش به نظر برسند که نتوانیم تصور کنیم از آن ها هم می توانیم استفاده مجدد کنیم. اما هنر یک هنرمند از همین جا مشخص می شود. اینکه از وسایل بی ارزش می تواند اشیایی با ارزش هنری بسازد. اشیایی که علاوه بر زیبایی کاربردهای مهم نیز دارند. شاید در لحظه اول تصورش سخت باشد که از حلقه ای که سر قوطی های نوشابه است و به باز کردن در قوطی کمک می کنند بشود استفاده کرد و یک وسیله زیبا و کاربردی ساخت. اما چنین چیزی ممکن است.

لوستر بازیافتی

لوستر بازیافتی

در این اثر هنری که لوستری دیدنی است فقط اسکلت اولیه لوستر از موادی دیگر ساخته شده است و همه حلقه ها از حلقه  قوطی نوشابه ساخته شده است که زنجیروار به هم و به بدنه اصلی لوستر متصل شده اند. برای اتصال حلقه ها به هم از حلقه های نازکی که در همه ابزار فروشی ها پیدا می شود استفاده شده است. برای مرحله پایانی کار هم کافی است  سیم و لامپ به لوستر بازیافتی اضافه شود تا این اثر هنری قابل استفاده شود. راستی چه لذتی دارد شب که می شود و چراغ اتاق را روشن می کنیم نور از لوستری که خودمان درست کرده ایم بتاید و فضا را روشن کند.

پس همین امروز تصمیمتان را بگیرید. ببینید دور و اطرافتان چه مواد بازیافتی مناسبی وجود دارد که بشود از آن استفاده کرد و یک لوستر بازیافتی و یا آویز چراغ سقفی درست کرد. بعد آن مواد را به مرور زمان جمع کنید و تمیز نگه دارید تا به حد لازم برسند و بعد بتوانید یک لوستر زیبا برای اتاقتان درست کنید. یادتان باشد حلقه های در نوشابه فقط یک پیشنهاد است. شما می توانید از لوازم دیگری استفاده کنید. این به خلاقیت خودتان بستگی دارد.

لوستر بازیافتی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی تاج کوچولو

t لوستر بازیافتی ؛ لوستری زیبا و ارزان
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *