بازی موبایل مزرعه داری؛ معرفی + دانلود

بازی
t بازی موبایل مزرعه داری؛ معرفی + دانلود

بازی های مزرعه داری چند سالی است که حسابی طرفدار پیدا کرده اند و کمپانی های معروف تولید بازی شانس خودشان را در این زمینه امتحان می کنند به این امید که بازی آن ها از همه محبوب تر شود.

شاید دلیل تمایل فراوان مخاطب به بازی های مزرعه داری این باشد که در این بازی خبری از استرس و جنگ و خشونت نیست و یا لازم نیست در مدت زمانی کوتاه کاری را انجام بدهید و استرس بالایی را تحمل کنید. در این بازی ها لازم است هر چند ساعت یک بار به مزرعه تان برگردید و کارها را انجام بدهید. پیشرفتی که در این بازی هست جذاب و شیرین است. در واقع شما نتیجه تلاش هایتان را به عنوان یک کشاورز خواهید دید.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

معروف ترین بازی های مزرعه داری

Hay Day از SuperCell، Old MacDonald Pet Farm از Pretty Pet Co، Farmdale ازGame Garden LLC ،Let’s Farm از playday-games، از معروف ترین بازی های سبک مزرعه داری هستند.

بازی های مزرعه داری

معرفی و دانلود بازی Farmdale

در این بازی با یک محیط بسیار زیبا و دوست داشتنی رو به رو هستید که از داستانی زیبا و فوق العاده بهره می برد. شما باید به عنوان کشاورز و یکی از شهروندان این شهر زیبا به رشد گیاهان بپردازید، از حیوانات خود نگهداری کنید، به دوستان و همسایگان خود کمک کنید و کارهایی از این قبیل انجام دهید و در نهایت مزرعه خود را گسترش دهید.

این بازی دارای گرافیک فانتزی و زیبا همراه با محیطی پر از جزئیات و بسیار شاد با رنگ های جذاب است. با حل کردن معماهای موجود در بازی می توانید به وسایل باارزش و حتی گنج نیز دست پیدا کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه موقع کار با کامپیوتر، صحیح بنشینیم؟ (۱)

نشریه اینترنتی نوجوان ها شما را به دانلود و اجرای این یکی از این بازی های مزرعه داری زیبا و جذاب دعوت می کند.

سیستم عامل مورد نیاز: Android 1.6 or later

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

حجم: 40 MB

t بازی موبایل مزرعه داری؛ معرفی + دانلود
1.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *