کاردستی چراغ خواب چسبی

t کاردستی چراغ خواب چسبی

نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل مورد نیاز

چسب نواری کاغذی

قیچی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

ماژیک

هلدور و لامپ شمعی کوچک

قیچی

لوله خالی دستمال توالت

شیوه ساخت 

لوله خالی دستمال کاغذی را چند سانت کوتاه کنید چون به عنوان پایه لامپ از آن استفاده می کنید. سپس لامپ را درون هلدور بپیچید و با کمک بزرگترها مقداری سیم برق و دو شاخه به درون هلدور متصل کنید. در قسمت پایین لوله دستمال را برش کوچکی ایجاد کنید و سیم هلدور را از این قسمت بیرون بکشید.

روی میز یا سطحی صاف به وسیله ماژیک یک دایره رسم کنید. تعداد زیادی از چسب های نواری را به قطعات 3 سانتی برش بزنید و لبه میز وصل کنید تا برای شروع آماده باشد.

چسب را بین انگشت شصت و سبابه بگیرید و خیلی ناآرام آن را از لبه روی هم لوله کنید. این کار را از قسمتی که نوار کاغذ چسب دارد انجام دهید و قسمت پشت نوار چسب که چسبندگی ندارد داخل کار قرار گیرد.

هنگامی که لوله های چسبی پیچیده شد آن ها را روی دایره بچسبانید و به صوردت ردیف به ردیف این کار را به شکل منظم ادامه دهید.

سعی کنید هر ردیف را که کار گذاشتید یک میل ردیف بعدی را داخل تر از ردیف قبل بچسبانید تا کار در انتها به شکل گرد در آید.  به عبارت دیگر، تعداد هر ردیف از ردیف قبل تعدادش کم تر باشد. 

پس از این که ردیف ها کامل شد مستقیم  می توانید آن را از روی میز جدا کنید. سپس طرف مقابل را ادامه دهید تا دهانه آن به هم برسد. چراغ خواب چسبی شما آماده است آن را روی پایه ای که قبلا آماده کردید قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

چراغ خواب دستی (4)

چراغ خواب دستی (5)

چراغ خواب دستی (7)

چراغ خواب دستی (6)

چراغ خواب دستی (8)

چراغ خواب دستی (2)

چراغ خواب دستی (3)

چراغ خواب دستی (1)

t کاردستی چراغ خواب چسبی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
رویدادهای مهم در تاریخ مصر باستان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *