معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 

کتاب
t معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 

دانلود کتابهای مناسب  محرم 

همز مان با فرا رسیدن محرم همه سیاه پوش می شوند و شور عزا همه جامعه را فرا می گیرد. این روزها زمان مناسبی برای آشنایی و شناخت هدف امام حسین (ع) و علت واقعه عاشوراست. کسی می تواند به مفهوم واقعی عزادار و پیرو امام حسین (ع) باشد که شناخت کاملی از ایشان و اهداف بلندش داشته باشد. از همین رو کتابهایی درباره ی محرم را برای آشنایی شما با محرم و سالار شهیدان انتخاب کرده ایم که می توانید دانلود کنید.

1- کتاب عاشورا اثر آیت الله مکارم شیرازی؛ ایشان در این کتاب اهداف قیام عاشورا را توضیح داده اند و بعد به زندگی امام حسین (ع) پرداخته اند. در ادامه به شیوه های عزاداریو برگزاری مراسم های آئینی برای محرم پرداخته اند. این کتاب دو بخش دارد و در 777 صفحه نوشته شده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 3.77 MB

2- امام حسین (ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت نوشته علامه محمد تقی جعفری که با نگاهی متفاوت به واقعه کربلا و شهادت برگزیدگان خداوند نگاه کرده است. این کتاب مجموعه ای از یادداشت ها و سخنرانی های ایشان است که بعد از فوتشان تدوین و به شکل یک کتاب عرضه شده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 2.88 MB

3- کتاب لهوف نوشته سید بن طاووس است که به اعتقاد بسیاری یکی از کتابهایی درباره ی محرم و  مورد اعتماد تاریخ نگاری واقعه عاشوراست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 1.05 MB

t معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی کتاب ضریح چشم های تو؛پیوند میان انسان‌های حاضر و شهدای کربلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *