معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 

کتاب
t معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 

دانلود کتابهای مناسب  محرم 

همز مان با فرا رسیدن محرم همه سیاه پوش می شوند و شور عزا همه جامعه را فرا می گیرد. این روزها زمان مناسبی برای آشنایی و شناخت هدف امام حسین (ع) و علت واقعه عاشوراست. کسی می تواند به مفهوم واقعی عزادار و پیرو امام حسین (ع) باشد که شناخت کاملی از ایشان و اهداف بلندش داشته باشد. از همین رو کتابهایی درباره ی محرم را برای آشنایی شما با محرم و سالار شهیدان انتخاب کرده ایم که می توانید دانلود کنید.

1- کتاب عاشورا اثر آیت الله مکارم شیرازی؛ ایشان در این کتاب اهداف قیام عاشورا را توضیح داده اند و بعد به زندگی امام حسین (ع) پرداخته اند. در ادامه به شیوه های عزاداریو برگزاری مراسم های آئینی برای محرم پرداخته اند. این کتاب دو بخش دارد و در 777 صفحه نوشته شده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 3.77 MB

2- امام حسین (ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت نوشته علامه محمد تقی جعفری که با نگاهی متفاوت به واقعه کربلا و شهادت برگزیدگان خداوند نگاه کرده است. این کتاب مجموعه ای از یادداشت ها و سخنرانی های ایشان است که بعد از فوتشان تدوین و به شکل یک کتاب عرضه شده است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 2.88 MB

3- کتاب لهوف نوشته سید بن طاووس است که به اعتقاد بسیاری یکی از کتابهایی درباره ی محرم و  مورد اعتماد تاریخ نگاری واقعه عاشوراست.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 1.05 MB

t معرفی کتابهای مناسب مطالعه در محرم 
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی کتاب برای گروه سنی نوجوان؛ آخرین گودال اثر لوییس سَکِر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *