گجتی به نام xy4 که وسایل گمشده را پیدا می کند 

t گجتی به نام xy4 که وسایل گمشده را پیدا می کند 

ساخت گجت هوشمند برای پیدا کردن وسایل گمشده

اگر شما از کسانی هستید که وسایل خود را گم می کنید و به سختی باید وسایل خود را پیدا کنید، این گجت می تواند به شما کمک کند. 
این گجت علاوه بر این که وسایل گم شده را پیدا می کند، خیال شما را هم از بابت دزدیده شدن وسایلتان راحت کند. به راحتی این ابزارک را به کیف یا هر وسیله دیگر وصل کنید و با جی پی اس گوشیتان آن را پیدا کنید. ابعاد این گجت منحصر به فرد شبیه به یک قوطی کبریت است و شکل پنج ضلعی آن واقعا زیبا است.

اکثر گجتها با بلوتوث کار می کنند و ممکن هست که قدرت و عمر باطری آن ها کم باشند، اما کار با ردیاب گوشی باید جالب باشد! فقط کافیه که این ابزارک را به وسیله مورد نظرتان اضافه کنید و هر وقت که خواستید آن را روی گوشی خود مشاهده کنید. 

کاربردهای گجت هوشمند

با اضافه کردن دو اپلیکیشن Skyworks's RF amp و Dialog's 14585  Bbluetooth SoC  به گوشی هوشمند خود می توانید قدرت و کاراییهای گجت، را بیش تر کنید و محدوده بیش تر را تحت پوشش خود درآورید و از آن استفاده هایی بهتری ببرید. 

با این ابزارک شانس پیدا کردن وسیله خود را بیش تر می کنید و با سرعت باور نکردنی می توانید آن ها را پیدا کنید. زیرا این ابزارک به وسیله شبکه جهانی وب و دیگر کاربران آن به شما کمک می کند تا وسیله گم شده خود را پیدا کنید. 

این ابزارک کاربرد عکس هم دارد، یعنی اگر شما گوشی خود را گم کنید با فشار دادن فقط یک دکمه روی گجت می توانید زنگ تلفن هوشمند خود را به صدا در آوردید و آن را پیدا کنید. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دیدار رباتها از سیارک ها

ساخت گجت هوشمند برای پیدا کردن وسایل گمشده | gadget | بهترین گجت های 2018

مسابقه | جوایز ارزنده | سایت نوجوان ها

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t گجتی به نام xy4 که وسایل گمشده را پیدا می کند 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *