انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا

t انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. انفاق نام یکی از بخش های این مجموعه است.

t انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا

انفاق

خیلی‌ها شاهد بودن که یه روز بابای یه خانواده سر نماز موقع رکوع انگشتری که همیشه توی دستش بوده رو می‌بخشه به یه نیازمند. تازه یه روز دیگه وقتی همه‌ی این خانواده روزه بودن یه فقیر میاد در خونه و کمک میخواد. اونا هم افطارشون رو می‌بخشن به فقیر و با آب روزه‌شون رو باز می‌کنن. غروب روز بعد، یه یتیم میاد و باز هم افطارشون رومی‌بخشن. روز سوم دم غروب یه اسیر میاد و در می‌زنه و باز افطارشون رو می‌بخشن. تازه قصه‌ی این خونواده همین‌جا تموم نمی‌شه. من شنیدم که مادر این خانواده‌ روز ازدواجش لباس نوی عروسیش رو می‌بخشه به یه فقیر. یه بارم گردنبدشو می‌بخشه به یه مسکین.

چند تا حکایت باید شنید تا آدم باورش بشه یه نفر یا یه خونواده بخشنده ترین آدمای زمینن؟ دونستن اینکه هر شب بابای این خانواده نون و خرما روی شونه‌هاش می‌برده دم خونه‌ی فقرا کافیه. همه‌ مون این خانواده رومی‌شناسیم. ولی کدوممون شبیه‌شون عمل می‌کنیم؟ کدوممون بدون حساب و کتاب کردن می‌بخشیم؟ من فکر می‌کنم پیام این خانواده این بوده که چیزی رو که خود خدا بهمون بخشیده در راه خودش ببخشیم به دیگران. راستی بیاین یه لحظه فکر کنیم که ما چقدر شبیه این خونواده‌ایم؟

ترک جدال و مجادله / مجموعه تلوزیونی روشنا

داستانی از نوع انفاق یک نانوا

t انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
پوستر تیم های جام جهانی فوتبال (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *