ماوس جدید (gesture-glove-mouse)

t ماوس جدید (gesture-glove-mouse)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

ماوس (3)

با پیشرفت روز افزون علوم کامپیوتر قطعات و نرم افزارهای زیادی برای آن به وجود آمده است که در این جا به بررسی یکی از آن ها که یک ماوس پیشرفته است می پردازیم.

ماوس یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر یا لب تاب  می باشد اما موس های معمولی که ما استفاده می کنیم ایرادهای زیادی دارد از جمله این که اگر صفحه نمایش از شما دور باشد و شما مشغول تماشای فیلم باشید و بخواهید صدا را کم کنید و یا این که فیلم را متوقف کنید باید از جای خود بلند شده و این کار ها را انجام دهید. ممکن است شما فکر کنید که ای کاش یک ماوس یا کیبورد بی سیم داشتید با این وجود آن ها نیز مشکلاتی دارند چون ماوس نیاز به یک پلت فرم مناسب برای حرکت مکان نما دارد و برای کیبورد نیز نیاز به یک مکان برای قرار دهی آن دارید. حال به این موضوع فکر کنید که آیا شما می توانید کامپیوتر خود را با دست کنترل کنید؟ بله این امکان پذیر است؛ چون تکنولوژی جدیدی در فوریه 2014 معرفی شد که شامل یک دستگاه جدید به نام Gesture Glove Mouse or Air Mouse Glove بود که شما با این دستگاه هم کامپیوتر و هم دستگاه های اندرویدی را می توانید کنترل کنید.

ماوس (1)

ماوس (1)

این تکنولوژی توسط گوگل ایجاد شده است و تنها توسط خودشان و در فروشگاه های Thanko به فروش می رسد. این ماوس توسط ویندوز، مکین تاش و اندروید پشتیبانی می شود. شما نیز می توانید آن را بپوشید و بعد از پوشیدن احساس قهرمان بودن در فیلم های تخیلی کنید چون می توانید سیستمتان را از راه دور کنترل کنید.

طریقه کار کردن این ماوس بسیار ساده و شبیه بقیه ماوس ها می باشد. بدین گونه که با حرکت دست شما اشاره گر حرکت می کند و تمام دکمه ها بر روی یک انگشت قرار دارد که با فشار هر دکمه کار مربوطه انجام می شود. روی این ماوس دکمه هایی برای چپ کلیک و راست کلیک تعبیه شده است. هم اکنون این دستکش فقط برای دست راست تولید شده که با استفاده از usb شارژ می شود. با یک ساعت شارژ این وسیله تا 12 ساعت کار می کند. همچنین برد این ماوس برای کنترل دستگاه بین 10 تا 15 متر می باشد.

 

t ماوس جدید (gesture-glove-mouse)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
با تلفن همراه خودتان فیلم با حرکت آهسته slow motion ضبط کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *