برگ درختان به جای پلاستیک های بسته بندی 

جايگزين-پلاستيك.
t برگ درختان به جای پلاستیک های بسته بندی 

جایگزینی برای پلاستیک همان چیزی است که امروزه به آن بسیار نیازمندیم. یکی از بزرگ ترین مشکلات امروز کره زمین پلاستیک ها هستند و با این که همه اعتقاد دارند که بازیافت مشکل زباله را حل می کند اما همچنان پلاستیک ها تولید و مصرف می شوند. در سال ۲۰۱۳ تنها ۲۵۴ میلیون تن زباله در کشور آمریکا تولید شده است و فقط ۳۰ درصد این زباله ها بازیافت شده اند و این یعنی این که بقیه در محل دفن زباله ها باقی مانده اند و تا ۱۰۰۰ سال دیگر گازهای آلوده تولید می کنند، به آب های زیرزمینی آسیب می زنند و حتی به اقیانوس ها راه پیدا می کنند و بسیاری از جانداران بی گناه را می کشند اما چون ما این واکنش ها را به چشم نمی بینیم نسبت به آن ها بی تفاوت هستیم.

بسته بندی با برگ درختان، جایگزینی برای پلاستیک

کشورهای آسیایی و جایگزینی برای پلاستیک

کشور چین به تنهایی ۳۰ درصد زباله های دنیا را تولید می کند اما حالا بعضی از کشورهای آسیایی مانند تایلند و ویتنام به ایده خوبی رسیده اند. آنان برای بسته بندی سبزیجات به جای پلاستیک از برگ های بزرگ درختان استفاده می کنند. این برگ ها به راحتی در طبیعت محو می شوند.

این ایده خوب تجاری باعث می شود علاوه بر این که سبزی ها به درستی به دست مصرف کننده برسند، میزان مصرف پلاستیک نیز به شدت کاهش یابد. در این کشورها درخت های برگ پهنی مانند موز وسیله خوبی برای بسته بندی سبزیجات هستند.

در دنیای امروز که بحران مصرف پلاستیک نیز مانند بحران کمبود آب جدی و تهدیدکننده است نیاز به افرادی داریم که بتوانند با ایده های خود به کمک زمین بیایند و تا جایی که می توانند دنیا را از بحران ها تنجات بدهند. به نظر شما چه وسایل دیگری می توانند جایگزینی مناسب برای پلاستیک شوند و به کمک محیط زیست بیایند؟

بسته بندی با برگ درختان، جایگزینی برای پلاستیک
بسته بندی با برگ درختان، جایگزینی برای پلاستیک
بسته بندی با برگ درختان، جایگزینی برای پلاستیک

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گالیور و شهر لی لی پوت در میان یک پارک

t برگ درختان به جای پلاستیک های بسته بندی 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *