گفتگو با مجری و بازیگر نوجوان

مهرداد عزیزی
t گفتگو با مجری و بازیگر نوجوان

در این قسمت شما را با فعالیت های یک نفر مجری و بازیگر نوجوان آشنا می کنیم .

مجری و بازیگر نوجوان

آقای عزیزی خودتان را برای کاربران سایت نوجوانها معرفی کنید

 مهرداد عزیزی پارسا  متولد سال 1381 از دیار مینودری شهر قزوین 

به عنوان یک نفر مجری و بازیگر نوجوان از همان اول برایمان تعریف کنید.

تا ۱۶ سالگی مثل همه نوجوان های دیگر مشغول درس خواندن بودم و علاوه بر آن  ورزش می کردم . در رشته نینجوتسو(نینجا) زیر نظر آقای باقری فعالیت داشتم. و ضمنا قاری قرآن نیز هستم.

اما در سن ۱۷ سالگی وارد هنر بسیار جذاب بازیگری شدم و کم کم به سمت اجرا و کارگردانی و تهیه کنندگی آمدم و در آینده  اگر خدا بخواهد در این مسیر جزء بهترین ها می شوم.

 چطور به بازیگری و اجرا و کارگرگردانی علاقمند شدید؟

در سن ۱۷ سالگی یعنی مهرماه سال ۹۸ یک فراخوان بازیگری  تئاتر مشاهده کردم و در آن شرکت کردم و شروع کار من از اینجا بود.

سپس چند کار تئاتر انجام دادم مثل: ردای سرخ و چله نشین ها و یک کار فرم که خیلی جذاب بود که به اجرا رساندیم اما متاسفانه با ویروس نامرد کرونا مواجه شدیم و لغو شد. 

مجری و بازیگر نوجوان

آقای عزیزی کار حرفه ای  خود را از چه زمانی  شروع کردید؟

بهمن ماه سال ۹۸ بود که تصمیم گرفتم بازیگری را به صورت حرفه ای شروع کنم  و برای همین  در کلاس بازیگری استاد پیام نوروزی شرکت کردم و آداب و اخلاق حرفه ای هنر و بازیگری را به تدریج آموختم.

پس از آن  با استاد نوید اسماعیلی آشنا شدم و باعث افتخار من است که شاگرد ایشان هستم وعلم سینما را از ایشان یاد می گیرم و ایشان د اولین کار سینمایی خود به من اعتماد کردند و از من استفاده کردند  

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگو با شاعر و نویسنده نوجوان

بازیگری کجا؟ مجری گری کجا؟

اسفند ماه سال ۹۸ بود که سر آغاز پیشرفت من بود، به سبب اینکه با برنامه تلویزیونی نقطه سر خط آشنا شدم وبه صفحه برنامه پیام دادم که علاقه مند هستم در زمینه اجرا و… در برنامه شرکت کنم.

خوشبختانه تهیه کننده های باسواد و حرفه ای این برنامه یعنی آقای علی کاتبی فر و سر کار خانم فاطمه باقری درخواست من را قبول کردند و من وارد این برنامه شدم و به عنوان مجری و بازیگر نوجوان و طنز این برنامه انتخاب شدم.خدارا شکر تا الان توانستم دراین مسیر به نحو احسن رشد کنم و در یک مسیر سالم حضور داشته باشم.

پس این که می گویند برای مجری شدن باید آشنا داشته باشی آن چنان هم درست نیست!! به عنوان بازیگر و  مجری نوجوان چقدر اهل مطالعه هستید؟

متاسفانه نقطه ضعف بنده مطالعه کم  است و خیلی از این بابت ناراحت هستم .البته مطالعه دارم ولی برای هدفم کافی نیست و تمام تلاشم را می کنم که روز به روز مطالع ام را بیشتر کنم.

مجری و بازیگر نوجوان

درچه برنامه های تلویزیونی حضور داشتید؟ فیلم یا سریال چطور؟

نقطه سر خط ویژه برنامه نوجوان های شبکه قزوین است که جایگاه والایی دارد و من هم افتخار دارم دراین برنامه به عنوان مجری حضور داشته باشم. فیلم کوتاه های زیادی مثل طاقچه و فیلم کوتاه هایی که  خودم ساخته ام مثل پلاک هشت و یک خانه تا بهشت و…

در اجرا الگویی هم دارید؟

الگو به معنای اینکه شبیه آنها باشم و یا تقلید کنم خیر و سعی می کنم که خودم باشم اما اگر به عنوان یادگیری فنون و تکنیک ببینیم ، بله .تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی نقطه سر خط ،از مجریان درجه یک و قهار شبکه هستند که در این زمینه از آنها بسیار آموختم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگو با دانوش قنبری نوجوان موفق ،خوشنویس و ربات ساز

چطور وارد حوزه کارگردانی شدید؟

شاید خنده دار باشد اما شب سال تحویل سال ۹۹ بود  ویکی از دوستان با من تماس گرفت تا سال جدید را تبریک بگوید . به من گفت که مهرداد بیا  فیلم بسازیم 

گفتم فیلم!!!!!!!! مگر کار آسانی است؟ خندیدم و بعد از اینکه تماس را قطع کردم . تا خود صبح  فکر کردم. همان شب ساعت ۳ بامداد شروع کردم فیلمنامه نوشتم ودر همان هفته فیلم را ساختیم. 

به عنوان مجری و بازیگر نوجوان و ورزشکار موفق بفرمایید نوجوانانی که دوست دارند مجری یا بازیگر شوند باید چه راهی را طی کنند؟

 بر عکس همه که میگویند راه سختی است من می گویم اصلا راه سختی نیست . اگر عاشق این فضا باشید اصلا هم سخت نیست  نه اینکه این راه گل و بلبل است و سفره پهن است، نه خیلی دوندگی دارد، خیلی زحمت دارد اما اگر عاشق این کار باشید اصلا هم سخت نیست.

مجری و بازیگر نوجوان

خاطره جالبی از کارهای هنری خود برایمان بگویید.

در ضبط یکی از برنامه های تلویزیونی، عوامل  برنامه برای فضای مجازی از من یک متن را ضبط می کردند، اواسط ضبط متوجه خنده هایشان شدم، و سپس متوجه شدم که گوشی در حالت سلفی است و چیزی از من ضبط نمی شود و من برای خودم صحبت می کنم ولی در کل همه اتفاق هایی که در این فضا برای من می افتد، به فال نیک می گیرم و خاطره خوب قلمداد می کنم.

آینده هنری خود را چگونه می بینید و به چه می خواهید برسید؟

هدفی که من دارم انتها ندارد. اما به امید خدا در آینده بسیار  نزدیک جزء بهترین های بازیگری و اجرا و فیلمسازی می شوم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگو با امین جعفری والیبالیست و پروررش دهنده موفق کاکتوس 

آقا مهرداد از فعالیت قرانی خود برایمان بگویید.

از خردسالی فعالیت قرآنی را شروع کردم و خیلی در این زمینه موفق بودم. مقام های استانی و کشوری داشته ام.

اما یکی از حسرت های زندگی من این است  که این راه را ادامه نداده ام ، با این حال هنوز در مراسم ها و  جلسات هفتگی قرآن تلاوت می کنم.

t گفتگو با مجری و بازیگر نوجوان

صحبت شما با نوجوانان؟

نوجوانی دوره زیبایی است  اگر نوجوانی کنیم.اگر قدرآن را بدانیم . خسته نشویم و به دنبال پاسخ سوالاتمان برویم. این رفتن به جلو عین پیشرفت است و این همان انرژی نوجوانی است  که باید بیدارش کرد.انشالله همه نوجوان ها به خواسته هایشان برسند.

حرف آخر:

همه ما  یک هدفی داریم و یک آرزویی داریم و برای رسیدن به هدفمان می جنگیم اما یادمان نرود که قبل از همه این ها انسان هستیم هوای هم را داشته باشیم .

همین….

مصاحبه: سجاد زین العابدین

مصاحبه با خانم پروین علی پور، نویسنده کودک و نوجوان

مصاحبه اختصاصی با فریدون عموزاده خلیلی؛ نویسنده

گفتگو با استاد فرهاد حسن زاده نویسنده نوجوانان (همراه با فیلم)

t گفتگو با مجری و بازیگر نوجوان
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *