چگونه یک ایمیل بسازیم؟

چگونه ایمیل بسازیم
t چگونه یک ایمیل بسازیم؟

ساخت ایمیل

برای ساختن یک ایمیل راه های زیادی وجود دارد، چطور می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنیم؟ هرکدام از سرویس های ایمیل دارای ویژگی های خودش هست بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. این مطلب به شما کمک می کند تا یک ایمیل را در چند دقیقه بسازید و از آن استفاده کنید.
چند روش و چند سرویس وجود دارد که می توانید به راحتی یک ایمیل بسازید، یکی از سرویس ها، سرویس جیمیل است. برای ساخت ایمیل، به سایت جیمیل بروید، جیمیل از زیر مجموعه گوگل است، توجه داشته باشید که این سرویس ها رایگان هستند.

ایمیل

در قسمت بعدی صفحه برای شما باز می شود که باید رمز و نام کاربری خود را وارد کنید، در اینجا در زیر کادر، قسمت Create an Account را برای ساخت اکانت جدید خود بزنید.

ایمیل

در قسمت وارد شده اطلاعات خود را وارد کنید، مانند نام و رمز و … توجه داشته باشید اطلاعات را که وارد می کنید یا به خاطر بسپارید یا آن را یاداشت کنید. اطلاعات وارد شده را ذخیره کنید و روی گزینه next step کلیک کنید و کار تمام است، ایمیل شما ساخته شده است.

ایمیل

به صفحه اول بروید و با وارد کردن اطلاعات به اکانت خود وارد شوید و از آن استفاده کنید.

ایمیلاستفاده از سرویس یاهو

به سایت یاهو میل بروید. سرویس یاهو کمی قدرتمندتر از دیگر سرویس های ایمیل است. در این جا هم ساخت ایمیل مانند روش قبلی است.

ایمیل

وقتی وارد سایت می شوید با صفحه لاگین مواجه می شوید که باید رمز و نام کاربری را وارد کنید، اگر از قبل اکانت ساخته ایید با وارد کردن اطلاعات وارد سایت شوید، در غیر این صورت بر روی دکمه Create New Account کلیک کنید و یک اکانت بسازید.

یاهو

اطلاعات خود را وارد کنید و در جایی یاداشت کنید، سپس بر روی دکمه Create my account کلیک کنید. اکانت شما ساخته شد و شما با وارد کردن اطلاعات در صفحه ورود می توانید وارد اکانت خود شوید و کارهای مورد نظر خود را انجام دهید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ارسال کارت تبریک برای ولنتاین به سبک ناسا از مریخ

یاهو

 

 

t چگونه یک ایمیل بسازیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *