یقین به آخرت / مجموعه تلوزیونی روشنا

یقین به آخرت

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. یقین به آخرت نام یکی از بخش های این مجموعه است.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

یقین به آخرت / پل صراط

یقین به آخرت

من که می‌گم خدا اونقدر واسه یقین به آخرت واسمون نشونه گذاشته که واسه فهمیدن و درک کردن همه چی فقط کافیه یکم چشم و گوشمون‌و باز کنیم! واسه شناختن خدا این‌همه نشونه دورو برمونه، گاهی وقتا توی تنها‌ترین و  تاریک‌ترین لحظه‌های زندگی یه صدایی هست که فقط و فقط خودمون می‌تونیم حسش کنیم ،که اصلا توضیح دادنی نیست..

همونجاست که باور می‌کنیم خدا هست. بعد از باور به ذانش می‌رسیم. به صفاتش، به سمیع و قادر بودنش به جمیل و صابر بودنش. بعد دیگه لازم نیست جهان آخرت رو دیده باشی تا باورش کنی. وقتی خوب می‌دونی که خدای تو حکیمه… و حکیم کاری جز از روی عقل و حکمت نمی‌کنه. می‌فهمی مارو همین‌جوری بیهوده به دنیا نیاورده که بعد بمیریم و تموم.

می‌دونین من که نمیتونم باور کنم. چون می‌دونم وقتی می خوای که به اطمینان برسی ، شواهد رو برات مهیا می‌کنه. اونقدر که حتی اگه ابراهیم باشی و خواهان اطمینان قلبی، خدا برات پرنده‌های مرده‌ای که گوشتشون تو هم ترکیب شده و سر چهارتا قله ی مختلف هستند رو زنده می‌کنه. تا متوجه بشی اونی که یه بار از هیچ ما رو آفریده خوب بلده دوباره خاکمون رو شکل بده . بعد به یه مهمونی جدید توی یه خونه‌ی بزرگتر دعوتمون کنه…

انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
حیوان آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

معرفی و دانلود کتاب سیاحت غرب

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *