یقین به آخرت / مجموعه تلوزیونی روشنا

یقین به آخرت
t یقین به آخرت / مجموعه تلوزیونی روشنا

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. یقین به آخرت نام یکی از بخش های این مجموعه است.

یقین به آخرت / پل صراط

یقین به آخرت

من که می‌گم خدا اونقدر واسه یقین به آخرت واسمون نشونه گذاشته که واسه فهمیدن و درک کردن همه چی فقط کافیه یکم چشم و گوشمون‌و باز کنیم! واسه شناختن خدا این‌همه نشونه دورو برمونه، گاهی وقتا توی تنها‌ترین و  تاریک‌ترین لحظه‌های زندگی یه صدایی هست که فقط و فقط خودمون می‌تونیم حسش کنیم ،که اصلا توضیح دادنی نیست..

همونجاست که باور می‌کنیم خدا هست. بعد از باور به ذانش می‌رسیم. به صفاتش، به سمیع و قادر بودنش به جمیل و صابر بودنش. بعد دیگه لازم نیست جهان آخرت رو دیده باشی تا باورش کنی. وقتی خوب می‌دونی که خدای تو حکیمه… و حکیم کاری جز از روی عقل و حکمت نمی‌کنه. می‌فهمی مارو همین‌جوری بیهوده به دنیا نیاورده که بعد بمیریم و تموم.

می‌دونین من که نمیتونم باور کنم. چون می‌دونم وقتی می خوای که به اطمینان برسی ، شواهد رو برات مهیا می‌کنه. اونقدر که حتی اگه ابراهیم باشی و خواهان اطمینان قلبی، خدا برات پرنده‌های مرده‌ای که گوشتشون تو هم ترکیب شده و سر چهارتا قله ی مختلف هستند رو زنده می‌کنه. تا متوجه بشی اونی که یه بار از هیچ ما رو آفریده خوب بلده دوباره خاکمون رو شکل بده . بعد به یه مهمونی جدید توی یه خونه‌ی بزرگتر دعوتمون کنه…

انفاق / مجموعه تلوزیونی روشنا

معرفی و دانلود کتاب سیاحت غرب

t یقین به آخرت / مجموعه تلوزیونی روشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قیصر امین پور در گذر زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *