طرح های ابتکاری با کتاب

کتاب
t طرح های ابتکاری با کتاب

کتاب های جالب و طرح های ابتکاری

کتاب ها عضوی از خانواده افراد کتابخوان هستند. حتما شما هم دوستانی دارید که هر زمان آنها را می بینید یا کتاب کاغذی به دست گرفته اند و یا در گوشی و نرم افزارهای کتابخوان در حال مطالعه هستند. شاید از خودتان پرسیده باشید چرا آنها تا این حد به کتاب علاقه مندند؟

یکی از نویسندگان بزرگ دنیا گفته است «کسی که کتاب نمی خواند تنها یک زندگی را می زید اما کسی که کتاب می خواند زندگی های بسیاری را می زید». واقعیت این است که خواندن کتاب و لمس کردن زندگی های دیگر، حتی اگر واقعی نباشند، به ما تجربه های ارزشمندی می دهند. تجربه هایی که به راحتی قابل درک نیستند اما شما پس از آنکه سال ها کتاب های متعدد بخوانید متوجه می شوید آنها چقدر توانسته اند بر کیفیت زندگی تان اثر بگذارند.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

کتاب های جالب

کتاب های جذاب برای کتابخوان های حرفه ای

برای کتابخوان های حرفه ای هر نوع کتابی جذاب است و اصولا همه، کتاب های جالب هستند. آنها به رنگ و شکل و اندازه کتاب کاری ندارند. چیزی که برایشان مهم است محتوای کتاب است. اما برای کسی که کتابخوان حرفه ای نیست نیاز است جذابیتی ایجاد شود تا به سمت مطالعه کشیده شود. برای خلق این جذابیت، راه های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها برگزاری مسابقه های کتابخوانی است.

در این راستا، ناشران در سال های اخیر تلاش کرده اند کتاب هایی با شمایلی عجیب و جالب تولید کنند. به امید اینکه افراد به سمت کتاب جذب شوند. چون آنها می دانند همین که فرد اولین کتاب های خود را دست بگیرد کافی است تا یک کتابخوان حرفه ای شود. چون لذتی در کتاب ها وجود دارد که هرکس طعم شیرین آن را بچشد دیگر رها نخواهد کرد.

کتاب های جالب

کتاب های جالب با طرح های ابتکاری

حال نوبت آن است که نگاهی کنیم به طراحی های جالب و خلاقانه ناشران کتاب. آنها با توجه به موضوع داستان، شمایل کتاب را به همان شکل درآورده اند. این تصاویر را آقای محمد خرمدین از اعضای فعال سایت برای ما ارسال کرده اند.

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
33 نقطه دیدنی اما متروک دنیا

t طرح های ابتکاری با کتاب
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “طرح های ابتکاری با کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *