آدامس های جویده شده غول پیکر در شهر

آدامس
t آدامس های جویده شده غول پیکر در شهر

آدامس جویده شده

آدامس از جویدنی های محبوب همه افراد مخصوصا نوجوان هاست. این خوراکی برای خوشبو شدن دهان و نیز کمک به هضم غذا استفاده می شود اما گاهی جویدن آن فقط یکی سرگرمی است. سرگرمی ای که اغلب به عادت تبدیل می شود.

آدامس جویده شده یکی از معضلات حل نشده محیط زیست است. جدا از اینکه برخی افراد آن ها را در خیابان ها و مکان های عمومی رها می کنند و این خود مشکلی دیگر می آفریند، حتی اگر آدامس را در سطل زباله بیندازید باز هم مشکل به وجود می آید. آدامس به سایر زباله ها می چسبد و عمل بازیافت زباله های بازیافتی را با مشکل مواجه می کند.

آدامس جویده شده

برخی از افراد پیشنهاد می کنند به طور کامل مصرف آدامس حذف شود و برای جویدن آن جریمه در نظر گرفته شود اما این راه حل مناسبی نیست. یکی از پیشنهادهایی که طرفداران محیط زیست می دهند این است که آدامس را قبل از دور انداختن در تکه ای کوچک از دستمال کاغذی بگذاریم و بعد دور بیندازیم تا به سایر زباله ها نچسبد. این پیشنهاد به نظر خوب است هرچند در آن صورت روزانه حجم بالایی دستمال کاغذی در سراسر جهان مصرف خواهد شد!

آدامس های جویده شده غول پیکر در شهر

معضل آدامس هایی که در شهر رها می شوند ذهن هنرمندان را هم به خود مشغول کرده است. هنرمندی ایتالیایی مجسمه های خود را به شکل آدامس‌های جویده شده اما در اندازه های غول پیکر طراحی کرده و در خیابان های شهر تاریخی ونیز در ایتالیا قرار داده است. او شاید به نوعی می خواسته توجه مردم را به مشکل بزرگ آدامس های جویده شده ای که در همه جای شهر رها می شوند و مشکلات زیادی ایجاد می کنند جلب کند.

آدامس جویده شده
آدامس جویده شده

شاید آن هایی که عادت دارند آدامس جویده شده خود را به صندلی اتوبوس یا نیمکت کلاس و یا مکان های عمومی دیگر بچسبانند با دیدن این مجسمه ها عادت زشت خود را ترک کنند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
امواج خروشان رودخانه زرد

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t آدامس های جویده شده غول پیکر در شهر
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *