آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟
t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

کسانی که مطلب قبلی در مورد ترفندهای جستجوی گوگل را خوانده باشند شاید تمایل داشته باشند با چند ترفند دیگر و به عبارتی برنامه های کاربردی دیگر گوگل آشنا شوند. در این مطلب سعی می کنیم بیشتر در مورد این برنامه ها برای شما توضیح دهیم.

t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

جستجو در گوگل و طراحی وب 

اگر رشته طراحی صفحات وب را دوست دارید و یا اینکه کلا به طراحی این صفحات علاقه دارید راههای زیادی برای فرا گیری این برنامه وجود دارد تا بتوانید با آن کد نویسی انجام دهید ولی یکی از این راهها که بسیار هم راحت است استفاده از جستجوی گوگل وکدهایی است که در قسمت google code search وجود دارد.

این بخش می تواند انواع کدهای مورد نظر شما را جستجو کند و شما نیز به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. بدین صورت که این کدها مانند کدها یا آماده جاوا می باشد اگر تا به حال با این گونه کدها کار کرده باشید متوجه این موضوع می شوید.

t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

جستجو در موبایل 

آیا تا به حال پیش آمده که از گوشی همراه خود وارد اینترنت شوید؟ اگر این کار را انجام داده باشید متوجه می شوید که استفاده از گوشی برای اینترنت کار را کمی سخت می کند حتی اگر از اینترنت پر سرعت استفاده می کنید باز هم ممکن است صفحاتی را نتوانید باز کنید.

به همین دلیل این کار شاید در گوگل بسیار راحت تر باشد چون در گوگل برنامه ایی وجود دارد به نام گوگل موبالیز که اگر با استفاده از گوشی همراه خود وارد سایت گوگل شوید برای بهتر دیدن صفحات می توانید از این برنامه استفاده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی نرم افزار بلندر ( Blender )

همچنین اگر تمایل دارید که یک دفترچه یادداشت فعال و همراه به عبارتی آنلاین در موبایل خود داشته باشد علاوه بر برنامه گفته شده می توانید از برنامه دفترچه یادداشت نیز استفاده کنید بدین صورت که وقتی شما اینترنت خود را فعال می کنید و قصد کاری دارید اگر قبلا آن را در notebook خود ثبت کرده باشید برای شما نمایش داده می شود.

t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

هشدارهای گوگل 

 چقدر دوست دارید از اطلاعات روز دنیا که در اینترنت قرار می گیرد سریع با خبر شوید؟ من که خودم دوست دارم همیشه اولین نفر باشم. اگر شما هم به این مورد علاقه مند هستید می توانم شما را با یک برنامه عالی در جستجوی گوگل آشنا کنم به نام alerts.

این برنامه به شما کمک می کند از اطلاعات روز دنیا با خبر شوید. اگر شما یک بار این برنامه را در هنگام استفاده از گوگل فعال کنید در تمام لحظاتی که سایت گوگل را باز می کنید از آمدن برنامه ها و نرم افزارهای جدید شما را با خبر می کند.

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

  1. amin300 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *