در مورد گوگل بیشتر بدانید

t در مورد گوگل بیشتر بدانید
t در مورد گوگل بیشتر بدانید


google

شاید روزانه مقدار زیادی از وقت خود را جستجو در گوگل اختصاص دهید و هرگز هم متوجه نباشید که به چه دلیل از اینترنت استفاده می کنید .از طرفی دیگر تمام کسانی که به دنبال یک موتور جستجوگر ساده می گردند سریع به سراغ گوگل می روند. تا با آن کار کنند بدون اینکه از امکانات و برنامه های کاربردی آن مطلع باشند . پس من در  این مقاله و چند مقاله بعدی شما را با چندین کاربرد گوگل آشنا می کنم .

 1: Google Scholar :

این ابزار  گوگل به شما این امکان را می دهد که از بین مجلات و مقالات موجود دار اینترنت بتوانید به راحتی مقاله یا مطلب مورد نظر خودتان را بیابید و از آن مقالات به راحتی استفاده کنید .این ابزار جزء جستجوی پیشرفته در گوگل می باشد.

google

2 : Google Patents :

این ابزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید در اینترنت به دنبال اختراع مورد نظر خود بگردید .شاید اگر به طور معمولی این کار را انجام دهید. برای شما بسیار کار سختی باشد ولی این ابزار این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد .زیرا تمام اختراعات ثبت شده تا زمان حال در این ابزار موجود است.

 3 : Google Books :

این ابزار گوگل  یک نوع کتابخانه آنلاین است که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود  تمام کتابهایی را که تا به حال به هر دلیلی به خصوص مسایل کپی رایت  نتوانستید بخوانید ،به راحتی مطالعه کنید . این کار در سراسر دنیا کار را برای کاربران و کسانی که به مطالعه علاقه دارند راحت تر می کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آشنایی با گوگل/ در گوگل چگونه جستجو کنیم؟

 4 : Google News Archive Search :

چه قدر تاریخ دوست را دارید یا اینکه از خواندن کتابهای تاریخی لذت می برید .شاید  دوست داشته باشید از حال و احوال گذشتگان باخبر باشید .این ابزارگوگل  به شما این امکان را می دهد که به گذشته سفری کنید و از حال و احوال و اخبار گذشته با خبر شوید.

google

5: U.S. Government rch :Sea

این ابزار در جستجوی پیشرفته اسناد و وب سایتهای دولتی کاربرد دارد و بیشتر در ایالات متحده کار می کند نه در بقیه کشورها.

 6 : Google Custom Search Engine :

شاید تا به حال به این ابزار در گوگل دقت نکرده باشید به عبارتی ایرانی ها کمتر از این ابزار استفاده می کنند .این ابزار برای قرار دادن گوگل به عنوان موتور جستجوگر پیشرفته است .

 7 : Web History :

هر گاه شما در اینترنت از طریق گوگل به دنبال مطلبی بگردید  این ابزار میزان علاقه مندی شما به موضوعات وب سایتها  مشخص می شود .

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t در مورد گوگل بیشتر بدانید
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “در مورد گوگل بیشتر بدانید

  1. amin300 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *