جذاب ترین مدل ها از انواع لوازم تحریر فانتزی برای شما دانش آموزان شیک پسند

انواع لوازم تحریر فانتزی
t جذاب ترین مدل ها از انواع لوازم تحریر فانتزی برای شما دانش آموزان شیک پسند

انواع لوازم تحریر فانتزی، یک دنیای خیالی و جذاب را به دست می‌آورند که در آن هنر و خلاقیت به شکل‌های بی‌پایانی از جلد و جوانب مختلف معتبر می‌شوند. این لوازم تحریر نه تنها ابزارهایی برای نگاشتن و ثبت اطلاعات هستند، بلکه آثار هنری و شاهکارهای دست ساز هم هستند که با آن‌ها می‌توان به زیبایی و خلاقیت زندگی دست داد.

در دنیای لوازم تحریر فانتزی، قلم‌ها به جای میناکاری‌های شگفت‌انگیز، کاغذها به شکل‌ها و طرح‌های جادویی درآمده و جعبه‌های مخصوصی برای نگهداری این ابزارهای جادویی وجود دارد. از مدادها و خودکارهای پوشیده از تزئینات فراوان گرفته تا دفترچه‌های یادداشت با جلدهایی از چرم بافته یا جیب‌های پر از نمونه‌های هنری، هر قلم و کاغذ در این دنیا دارای شخصیت و جذابیت خاصی هستند.

انواع لوازم تحریر فانتزی را ببینید و بخرید!

به عنوان عشاق این دنیای فانتزی، ما از لوازم تحریر فانتزی به عنوان وسایلی برای بیان احساسات، خلق آثار هنری و نشان دادن هویت فردی استفاده می‌کنیم. این لوازم تحریر، نه تنها ابزار کاربردی بلکه قطعاتی از جواهرات هنری هستند که به زندگی ما جلبه و جذابیتی خاص می‌بخشند. بنابراین، لوازم تحریر فانتزی نمادی از خلاقیت، زیبایی و هنر در دنیای ما هستند. در ادامه انواع لوازم تحریر فانتزی زیبا را به همراه لینک خرید این محصولات از زندی کالا برای شما قرار داده‌ایم.

انواع لوازم تحریر فانتزی: ماژیک علامت گذار مدل قاب دار طرح خرس

انواع لوازم تحریر فانتزی: ماژیک علامت گذار مدل قاب دار طرح خرس

ابعاد این ماژیک حدود ۱۵x۵x۲ سانتی‌متر بوده و با وزن 50 گرمی خود بسیار سبک و قابل حمل است. این مازیک‌های تک سر در رنگ‌ها مختلف موجود هستند و جنس نوک این ماژیک‌ها از نمد می‌باشد که راحتی استفاده از آن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید ماژیک علامت گذار مدل قاب دار طرح خرس از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: ماژیک علامت گذار طرح هویج

ماژیک علامت گذار طرح هویج

ماژیک علامت گذار طرح هویج در 6 رنگ موجود می‌باشد. این ماژیک در ابعاد ۱۶x۸x۲ سانتی‌متر دارای 80 گرم وزن است. جنس نوک این ماژیک‌ها فیبری بوده و با حالت تختی که دارد، استفاده از آن را برای شما راحت می‌کند.

خرید ماژیک علامت گذار طرح هویج از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: ماژیک علامت گذار هرون مدل پاستلی

ماژیک علامت گذار هرون مدل پاستلی

ماژیک علامت گذار هرون مدل پاستلی با ابعاد ۱۵.۵x۲x۲ سانتی‌متر و وزن 20 گرم برای شما تولید شده است. قطر نوشتاری آن 5-1 میلی متر بوده و با نوک نمدی خود نوشتن را برای شما اسان می‌کند.

خرید ماژیک علامت گذار هرون مدل پاستلی از دیجی کالا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شیک ترین مدل های بادکنک آرایی بنفش

انواع لوازم تحریر فانتزی: مداد نوکی 0.5 میلی متری طرح هویج

مداد نوکی 0.5 میلی متری طرح هویج

وزن کم این مداد نوکی یکی از ویژگی‌های بارز آن است. طول بدنه‌ی آن ۲۱۰ میلی‌متر و با ضخامت نوک ۰.۵ میلی‌متر طراحی شده است. بدنه‌ی این مداد نوکی از جنس پلاستیک بوده و سطح مقطع ان به شکل دایره است.

خرید مداد نوکی 0.5 میلی متری طرح هویج از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: کوله پشتی مدل یونیکورن

کوله پشتی مدل یونیکورن

این کوله پشتی مناسب دانش آموزان ابتدایی و مدرسه است. ابعاد آن ۴۱x۲۷ سانتی متر و از جنس برزنت است. دارای دو جیب در درون و یک جیب در بیرون آن است.

خرید کوله پشتی مدل یونیکورن از دیجی کالا  

انواع لوازم تحریر فانتزی: کوله پشتی مدرسه مدل Ultraman

کوله پشتی مدرسه مدل Ultraman

جنس کیف از پارچه و جنس رویه آن از پلاستیک مقاوم می‌باشد . بسیار مقاوم و جادار بوده و دارای جای قمقمه‌ای است. وزن این کیف حدود 800 گرم بوده و دارای دو دسته مقاوم می‌باشد.

خرید کوله پشتی مدرسه مدل Ultraman از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: کوله پشتی طرح چهارخانه

کوله پشتی طرح چهارخانه

ابعاد این کیف در حدود ۴۳x۵۵x۱۳ سانتی‌متر است و با وزن کم خود، حمل آن را برای شما آسان کرده. جنس این کیف از پارچه مقاوم بوده و طرح بسیار زیبایی روی آن است.

خرید کوله پشتی طرح چهارخانه از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: کوله پشتی مدل CH-2998

کوله پشتی مدل CH-2998

جنس رویه این کیف از برزنت بوده و حدود ۱۰۰۰ گرم وزن دارد. این کیف در ابعاد ۴۰x۱۶x۳۰ سانتی‌متر ساخته شده و تجربه‌ی کاربری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید کوله پشتی مدل CH-2998 از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: کوله پشتی مدل MR-4567

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب کوله پشتی دخترانه فانتزی را هم ببینید.

کوله پشتی مدل MR-4567

 

جنس رویه این کیف از برزنت بوده و حدود ۱۰۰۰ گرم وزن دارد. این کیف در ابعاد ۳۰x۱۵x۴۲ سانتی‌متر ساخته شده و تجربه‌ی کاربری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید کوله پشتی مدل MR-4567 از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: جامدادی مدل فانتزی سیلیکونی پاپیت دار طرح دایناسور

جامدادی مدل فانتزی سیلیکونی پاپیت دار طرح دایناسور

جامدادی سیلیکونی مدل پاپتی ترند روز می باشد. این محصول مناسب دانش اموزان در تمامی مقاطع می‌باشد. جنس سیلیکون مرغوب آن قابل شست و شو بوده و مناسب هدیه دادن برای محصلین عزیز می باشد. این جامدادی طرح دایناسور از دو طرف پاپت دار است که بسیار جا دار بوده و تعداد قابل توجهی مداد و لوازم التحریر در آن جا می‌گیرد . بند همراه با جامدادی می باشد که می‌توان از آن به عنوان کیف رودوشی استفاده کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چیستان: آن چیست که خودش آب دشمنش آب است؟

خرید جامدادی مدل فانتزی سیلیکونی پاپیت دار طرح دایناسور از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: جامدادی استارلایت مدل فلامینگو

جامدادی استارلایت مدل فلامینگو

جامدادی کتابی استارلایت مدل فلامینگو در چهار رنگ متنوع با کیفیت بالا و دارای زیپ بیرونی می‌باشد.داخل جامدادی دارای جای قلم و همچنین قسمت توری دارای زیپ به صورت نگهدارنده است. وزن آن بسیار کم و از جنس پلاستیک براق می‌باشد.

خرید جامدادی استارلایت مدل فلامینگو از دیجی کالا 

انواع لوازم تحریر فانتزی: جامدادی مدل تبلتی طرح برجسته

جامدادی مدل تبلتی طرح برجسته

این جامدادی دارای جنس مقاوم و بادوام و طرح برجسته می‌باشد. علاوه بر این دارای دو سر زیپ بوده و جنس آن پلاستیکی است.

خرید جامدادی مدل تبلتی طرح برجسته از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: جامدادی مدل کتابی برجسته دایناسور

جامدادی مدل کتابی برجسته دایناسور

این جامدادی در ابعاد ۲۱۰x۱۵۰x۵۰ میلی‌متر و وزن 150 گرم تولید شده است. جنس پلاستیکی این محصول سبب شده تا رد برابر آب مقاوم باشد و تجربه‌ی خوبی از استفاده‌ی آن داشته باشید.

خرید جامدادی مدل کتابی برجسته دایناسور از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: جامدادی مدل آهنربایی

جامدادی مدل آهنربایی

این محصول دارای اسکوییشی روی جامدادی دو طرفه می‌باشد و با وزن 100 گرمی خود حمل آن را آسان می‌کند. جنس این جامدادی از پلاستیک بوده و ضد اب می‌باشد.

خرید جامدادی مدل آهنربایی از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: دفتر مشق مستر راد مدل پالت

دفتر مشق مستر راد مدل پالت

در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید. دفتر مشق مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط مشکی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند،

برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست.

خرید دفتر مشق مستر راد مدل پالت از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: دفتر برنامه ریزی طرح فضانورد

دفتر برنامه ریزی طرح فضانورد

از جمله ویژگی‌های این دفتر، نوع صحافی عمودی و سیمی است. این نوع صحافی به شما امکان می‌دهد به راحتی برنامه‌ها و وظایف روزانه خود را بنویسید و آن‌ها را مشاهده کنید. نوع صحافی سیمی همچنین به شما کمک می‌کند تا صفحه را بتوانید به دلخواه خود صاف و جمع و جور کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی بال های فرشته با مقوا

جلد این دفتر نیز به صورت انعطاف‌پذیر است. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد که دفتر را با خود حمل کنید و به راحتی به صورت فلکسیبل در چندین سطح قرار دهید. این جلد انعطاف‌پذیر باعث می‌شود که دفتر شما مقاومت بیشتری در برابر ضربه‌ها و خرابی‌ها داشته باشد.

تعداد برگ‌های این دفتر 50 برگ است، که به شما فضای کافی برای یادداشت کردن و برنامه‌ریزی روزانه می‌دهد. همچنین، جنس جلد این دفتر مقوایی است که ظاهر زیبا و کیفیت بالایی به دفتر می‌بخشد.

خرید دفتر برنامه ریزی طرح فضانورد از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: دفتر مشق مدل ماه و ستاره

دفتر مشق مدل ماه و ستاره

برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است.

دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست. در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید.

خرید دفتر مشق مدل ماه و ستاره از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: دفتر نقاشی طرح انیمه

دفتر نقاشی طرح انیمه

این دفتر نقاشی در ابعاد ۲۰x۱۵x۱ سانتی‌متر و به شکل سیمی طراحی شده است. جنس جلد آن از طلق بوده و بسیار انعطلاف پذیر است. فرم صرافی آن به صورت عمودی و 60 برگ دارد.

خرید دفتر نقاشی طرح انیمه از دیجی کالا

انواع لوازم تحریر فانتزی: دفتر مشق طرح اسب پونی تک شاخ

دفتر مشق طرح اسب پونی تک شاخ

یک جلد دفتر از سیلیکون و جلد دیگر از مقوا ساخته شده و دارای برگه های کاغذی می‌باشد. نوع صحافی این دفتر مشق سیمی بوده و 60 برگ دارد.

خرید دفتر مشق طرح اسب پونی تک شاخ از دیجی کالا

کلام آخر

در نهایت امیدواریم که این لوازم تحریر فانتزی برای شما جذاب و لذت بخش بوده باشد و توانسته باشید مدل و طرح لوازم تحریر فانتزی موردنظر خود را پیدا کنید.

t جذاب ترین مدل ها از انواع لوازم تحریر فانتزی برای شما دانش آموزان شیک پسند
3.5/5 - (217 امتیاز)

‫6 نظر ارسال شده در “جذاب ترین مدل ها از انواع لوازم تحریر فانتزی برای شما دانش آموزان شیک پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *