آموزش تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص

تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص
t آموزش تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص

بسیاری از کاربران دویت دارند که فونت شبکه‌های اجتماعی خود را به منظور جذابیت بیشتر تغییر دهند. اینستاگرام نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است که افراد سعی می‌کنند در آن برجسته به نظر برسند. در این مطلب قصد داریم که نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

آموزش تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص

به طور کلی اینستاگرام تنها دارای یک فونت پیش فرض برای کاربران خود قرار داده است اما در بخش استوری خود تعدادی فونت دارد که تعداد آن‌ها محدود است و قابل استفاده برای سایر بخش‌های اینستاگرام نخواهد بود. اما نگران نباشید. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص داشته باشید.

برنامه‌های تغییر فونت اینستاگرام

شما با استفاده از برنامه‌هایی که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد می‌توانید بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص داشته باشید.

برنامه Fonts for Instagram

برنامه  Fonts for Instagram برای تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص می‌باشد که از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است. این اپلیکیشن استایل های جذابی از انواع فونت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و سبب زیبا شدن صفحه‌ی اینستاگرام شما می‌شود. همچنین امکان پیش نمایش فونت و تغییر سریع فونت ها را برای شما فراهم می‌کند. تغییراتی که می توان با استفاده از اپلیکیشن Fonts for Instagram روی متن اعمال کرد شامل تغییر نوع فونت، سایز، رنگ، چرخش و… هست. روش کار به این صورت است که متن را داخل اپلیکیشن تایپ می کنید پس از انتخاب نوع فونت، رنگ و … آن را کپی و در اینستاگرام Paste کنید.

برنامه Fonts for Instagram برای بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص

تغییر فونت استوری اینستاگرام Cool font

cool font یکی از اپلیکیشن های رایگان برای تغییر بیو ایستاگرام انگلیسی با فونت خاص است که از گوگل پلی می توان آن را نصب کنید. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز مشابه سایر برنامه های تغییر فونت است. استایل های اپلیکیشن Cool font بر اساس یونیکد ایجاد شده اند و بنابراین فونت های استفاده شده برای دیگر کاربران قابل مشاهده خواهد بود. این اپلیکیشن برای تغییر فونت رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، واتس آپ و… مناسب می‌باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی آباژورهای کوچک شمعی

تغییر فونت استوری اینستاگرام Cool font

تغییر فونت اینستاگرام Text Font Generator

شما با این اپلیکیشین می‌توانید ۳۰ فونت را در اختیار داشته باشید و مشابه دیگر اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام استایل های متنوعی از فونت های اینستاگرامی را ارائه می کند. علاوه بر این تعدادی کاراکتر جذاب به ابتدا و انتهای متن می افزاید.
Text Font Generator از طریق فعالسازی گزینه Encode امکان رمزگذاری متن ها را برای کاربران فراهم می کند. این کار یک روش محافظت از متن نوشته شده است. با وجود این قابلیت هیچ کسی نمی تواند متن شما را بخواند. تنها کسی که secret key را در اختیار داشته باشد قادر به رمزگشایی متن رمز شده خواهد بود.

تغییر فونت اینستاگرام Text Font Generator

اپلیکشن تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

این اپلیکیشین ۱۳۰ قابلیت مختلف را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص استفاده کنید. شما می‌توانید استایل‌های این برنامه را کپی کرده و در هرجایی از اینستاگرام خود استفاده کنید. Stylish Text امکان ویرایش و یا سفارشی کردن فونت ها را با اضافه کردن نمادها و شکلک ها در اطراف حروف، کلمات و عبارت فراهم می کند. متن مورد نظر خود را در کادر متنی بالای برنامه تایپ کنید. با نگه داشتن انگشت روی فونت مورد نظر آن را کپی و در اینستاگرام paste کنید.

اپلیکشن تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

سایر روش‌های تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص

علاوه بر اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم، شما می‌توانید از طریق برخی از سایت‌های گوگل نیز این کار را انجام دهید. در ادامه این سایت‌های را به شما معرفی کرده‌ایم.

سایت igfonts

این سایت کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید به راحتی فونت‌های متنی موردنظر خود را تولید کنید و در بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص قرار دهید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
لاجیم، نگین انگشتری سوادکوه
نحوه استفاده از سایت igfonts
  1. به آدرس سایت آی جی فونت به آدرس https://igfonts.io بروید.
  2. عبارت مورد نظر خود را در کادر متنی تایپ کنید.
  3. در کادر پایین صفحه سایت می توانید فونت های موجود را مشاهده و فونت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  4. با کلیک روی گزینه load more font می توانید به تعداد نامحدود فونت ها دسترسی داشته باشید.
  5. با استفاده از گزینه Design for our font می توانید فونت دلخواه خود را طراحی کنید.

 

سایت lingojam

یکی دیگر از سایت‌های رایگانی که می‌توانید از طریق آن بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص داشته باشید، سایت lingojam است. تنها کافی است به سایت lingojam مراجعه کنید. عبارت موردنظر خود را در کادر سمت چپ وارد کنید و فونت موردنظر خود را از کادر سمت راست انتخاب و کپی کنید.

سایت sprezz keyboard

این سایت آنلاین بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین فونت موردنظر خود را انتخاب و کپی کنید.

نحوه استفاده از سایت sprezz keyboard
  1. به سایت sprezz keyboard بروید.
  2. عبارت یا جمله مورد نظر خود را در کادر متنی وارد کنید.
  3. از لیست فونت های نمایش داده شده فونت دلخواه خود را انتخاب نمایید.
  4. سپس متن را کپی کنید و در بخش edit profile اینستاگرام در بخش بیو بچسبانید.

با استفاده از این روش‌ها می‌توانید بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص داشته باشید. امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده باشد تا فونت اینستاگرام خود را تغییر دهید.

t آموزش تغییر بیو اینستاگرام انگلیسی با فونت خاص
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *