جا موبایلی ابتکاری برای اردو

جا موبایلی ابتکاری برای اردو
t جا موبایلی ابتکاری برای اردو

معمولا از زمانی که تکنولوژی تلفن همراه یا همان موبایل فرا گیر شده، کم تر کسی بدون آن برای طبیعت گردی به دامن دشت و صحرا می رود به ویژه که والدین حساس و نگران هستند و مرتب می خواهند جویای حال شما دوستان عزیز باشند. از طرفی دیگر بیرون از منزل یکی از دغدغه های همه کسانی که از این وسیله شخصی استفاده می کنند. یافتن مکانی است که تلفن همراه را در آن قرار دهند تا از آسیب به صفحه و یا سیستم داخلی در اثر فشار یا رطوبت در زمان استفاده از شارژ برقی جلو گیری کنند.

در این قسمت قصد داریم تا با استفاده از بازیافت اشیای یک بار مصرف، جا موبایلی ساده ای را به شما آموزش دهیم تا با خاطری آسوده به گشت و گذار در طبیعت مشغول شوید.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

وسایل لازم  ساخت جا موبایلی

یک بطری آب معدنی کوچک

یک وسیله نوک تیز مثل چاقو

یک عدد میخ

شیوه ساخت

کار بسیار ساده است؛ کافیست پس از تمیز کردن بطری آب معدنی به وسیله چاقو در قسمت انتهایی بدنه بطری، ابتدا شیاری ایجاد کنید و سپس به صورت هلال یک طرف آن را برش دهید.

با این کار فضای داخلی بطری باز می شود و همان قسمت محل قرار دادن گوشی شما خواهد بود. بنابراین بستگی به شکل بدنه می توانید آن را گشادتر یا تنگ تر برش دهید. بر روی قسمت باقی مانده انتهای بدنه که به دیوار وصل خواهد شد، سه سوراخ یکی در بالا و دو سوراخ برای عبور فیش ایجاد کنید.

سیم شارژ را پس از آن که از دهانه اصلی بطری رد کردید به پریز برق متصل کنید و موبایل را در جا موبایلی ابتکاری خود آویزان کنید. حالا دیگر نگران شارژ و آسیب رسیدن به تلفن همراه خود نباشید چون حتی در بین راه سفر نیز به راحتی می توانید در رستوران ها یا نماز خانه هایی که توقفی برای نهار و استراحت دارید با خیال آسوده تلفن خود را شارژ کنید. البته همین کار را با یک تکه مقوا نیز می توانید انجام دهید.

جا موبایلی

 

اگر در مسافرت و طبیعت گردی مایل نبودید گوشی همراهتان را روی زمین بگذارید و دلتان می خواست آن را کنار دستتان بگذارید و موسیقی گوش کنید می توانید از این جا موبایلی استفاده نمایید.

ابتدا  روی وسط بدنه لوله مقوایی دستمال توالت، یک شیار مستطیلی با چا قوی نوک تیز ایجاد کنید. طول و عرض این مستطیل را به اندازه طول و قطر بدنه گوشی همراهتان در بیاورید.  گوشی را در این شیار فرو کنید. برای این که گوشی تعادل خودش را حفظ کند می توانید از یک مهره کوچک بازی یا یک سنگ کوچک صاف استفاده کرده آن را در کنار لوله مقوایی قرار دهید تا صاف بایستد. حال با خیال آسوده به استراحت بپردازید.

جا موبایلی

فایده های درختان چیست ؟

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده‌هایی جذاب برای اتاق نوجوان

آتش فوری بدون وسیله آتش زنه

t جا موبایلی ابتکاری برای اردو
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *