دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار

تن تن و راز اسب شاخدار
t دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار

اجازه بدهید اول با  نویسنده کتابتن تن و راز کشتی اسب شاخدار  آشنا بشویم.ژرژ پراسپر رمی ۲۲ مه ۱۹۰۷ (مشهور به هرژه) نویسنده و کارتونیست بلژیکی بود که بیش از همه به خاطر خلق ماجراهای تن‌تن و میلو مشهور است. این اثر از مشهورترین داستان مصورتمام تاریخ و به خصوص در تاریخ اروپا است. هرژه آموزش رسمی هنری ندیده بود؛ ولی پس از ترک مدرسه، ابتدا به عنوان یک گرافیست شروع به کار کرد.سپس به دنبال آن از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق ماجراهای تن تن مشغول بود.

هرژه در اواخر عمرش شدیدا از مخلوقش تن‌تن زده شده بود. حتی در یک مرحله از تن‌تن به خاطر فشاری که در یک عمر هنری بر رویش گذاشته بود تنفر پیدا کرده بود. گفته می‌شود که وی گاه نقاشی‌هایی می‌کشید که به نوعی تنفرش را از تن‌تن بروز بدهد. یکی از معروف ترین آن‌ها نقاشی‌ای‌ است که تن‌تن را به صورت ارباب و خود هرژه را به شکل برده تن تن نشان می‌دهد. هرژه در ۳ مارس ۱۹۸۳ در بروکسل بلژیک از دنیا رفت .

کتاب های تن تن و میلو دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار

سری کتاب های تن تن و میلو 21 کتاب می باشد که اولین بارحدود 40 سال پیش در کشورمان به زبان فارسی چاپ شد. پس از وقفه ای بعد از انقلاب اسلامی، چند سالی است مجددا در حال چاپ می باشد. ضمن آنکه سری کارتون های ماجراهای تن تن و میلو با دوبله بسیار عالی نیز توسط شرکت های رسانه ای داخل کشورمان منتشر شده؛ که جذابیت آنها نیز کمتر از کتاب ها نیست. تمامی داستان های تن تن به گونه ای هیجان انگیز است که تا پایان داستان خواننده را در جای خود میخکوب می کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
پرفروش‌های بازار کتاب تهران را بشناسید!

داستان  تن تن و راز کشتی اسب شاخدار درمورد خبرنگاری جوان  به نام تن تن است که به دنبال ماجراجویی جدیدی می رود.درآغاز داستان تن تن و راز کشتی اسب شاخدار، تن تن وارد بازار می شود ویک کشتی ماکت عتیقه را در بازار می بیند. آن را برای دوستش ناخدا هادوک می خرد. اما بعد کشتی از داخل خانه تن تن دزدیده می شود وتن تن به دنبال کشف راز دزدیده شدن کشتی اش می رود .در این میان او متوجه می شود که  نقشه ای شبیه به نقشه گنج در زیر کمدش افتاده است.تن تن در دنباله ی ماجرا به راز کشتی اسب شاخدارپی می برد.

اگر شما نیز دوست دارید به راز کشتی  اسب شاخدار پی ببرید می توانید کتاب تن تن و راز کشتی اسب را دانلود کنید.

 

Download

حجم فایل : 2.31 مگابایت

دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار

دانلود کارتون ماجراهای تن تن – راز اسب شاخدار

همه چیز در باره مجموعه داستان های تن تن ومیلو +دانلود کتاب وکارتن

امیر حسین رادفر 

         

t دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار
امتیاز به این نوشته

‫8 نظر ارسال شده در “دانلود کتاب تن تن و راز کشتی اسب شاخدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *