رستوران های عجیب و غریب دنیا

t رستوران های عجیب و غریب دنیا

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

استفاده از رستوران و گذراندن ساعاتی در این مکان های عمومی در سراسر دنیا رو به افزایش است و همین موضوع رقابت را سخت کرده است. هر چند که اولین عامل گزینش رستوران کیفیت غذا است اما راحتی و جذابیت محیط نیز بسیار تاثیر گذار است. رقابت باعث شده است که بسیاری از رستوران های دنیا به ایجاد فضاهای عجیب برای جلب مشتری روبیاورند. رستوران های زیر نمونه ای از این محل های شگفت آور است.

رستوران نینجا

 رستوران (8)

نینجاها قهرمانانی هستند که نوجوانان بسیار به آن ها علاقه مند هستند. در این رستوران که همه فضای آن شبیه فیلم های نینجایی آراسته شده است گارسون ها نیز با ظاهری شبیه نینجاهای سیاه پوش غذا را سر میز می آورند.

رستوران دخترانه

رستوران (1)

این رستوران محیط را با رنگ های صورتی و به شکل فضایی که عروسک های باربی دارند آراسته است و به این ترتیب محیطی جذاب برای دختران نوجوان ایجاد کرده است.

رستوران ترسناک

رستوران (2)

این رستوران ژاپنی با استفاده از موضوع فیلم های ترسناک دراکولایی محیط را آراسته است. البته برای کسانی که قلبشان ضعیف است اینجا مکان مناسبی نیست چون همه جا با تابوت و خون پوشیده شده است و نور کم فضایی رعب آور ایجاد کرده است.

رستورانی برای دوستداران حیوانات

رستوران (3)

در این رستوران همه جا حیوانات اهلی دوست داشتنی پراکنده اند. مردم می توانند به هنگام غذا خوردن گربه های ناز را نوازش کنند و از غذا خوردن در کنار حیوانات لذت ببرند. این رستوران جالب در کره جنوبی است.

رستوران بیمارستانی

رستوران (4)

کسانی که به این رستوران مراجعه می کنند به جای گارسن با پرستارانی مواجه می شوند که سعی در مواظبت آن ها دارند. افراد روی صندلی های چرخ دار می نشینند و پرستاران از آن ها پذیرایی می کنند. این رستوران بیمارستانی در سنگاپور واقع شده است.

رستوران زندان

رستوران (5)

در این رستوران ژاپنی شما خود را واقعا در یک زندان مخوف و مانند زندانی ها حس می کنید. باید غذا را سلول های زندان صرف کنید و نور قرمز فضایی خشن را برای مراجعه کننده ها ایجاد می کند.

توالت رستوران

رستوران (6)

این ایده وحشتناک غذا خوردن در دستشویی مربوط به یک رستوران تایوانی در لس آنجلس است. حتی ظروف غذا نیز به شکل وسایل توالت طراحی شده است. معلوم نیست مراجعه کننده ها چقدر از غذا خوردن در این محل لذت می برند. 

رستوران هواپیما

رستوران (7)

میمهانان این رستوران برای تجربه لذت غذا خوردن در هواپیما نیازی به خرید بلیط هواپیما ندارند. گارسن ها نیز مانند مهمانداران به پذیرایی می پردازند. این رستوران در تایوان واقع است.

 

 

t رستوران های عجیب و غریب دنیا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه ماست خوری در جبهه

‫1 نظر ارسال شده در “رستوران های عجیب و غریب دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *