سایت من با dreamweaver (بخش ۱)

t سایت من با dreamweaver (بخش 1)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوانها

1

تا به حال شما را با بحث مقدماتی این مطلب آشنا کردیم حال می خواهم در این مجموعه به بعد شما را حرفه ای تر با وب و ایجاد آن آشنا کنم .همانطور که در مطالب قبلی نیز برای شما آموزش داده شد شما می توانستید یک سایت ساده را با استفاده از نوشتن بعضی تگها در notepad ایجاد کنید اما باید بگویم که این کار با وجود ساده بودن از اصول کار با ایجاد وب می باشد یعنی اینکه شما حتما باید این تگها را بلد باشید تا بتوانید در بقیه نرم افزار های مربوط به این کار نیز کار منید .

دو نرم افزاری که در زمینه ایجا وب سایت بسیار معروف بوده و همچنین بسیار ساده عمل می کنند یکی FrontPage و دیگری Dreamweaver است که اولی به علت قدیمی بودن کمتر استفاده می شود اما دومی همچنان از پیشتازان در زمینه طراحی وب به روش ساده است . به علت اینکه دوستان گرامی که همراه ما بوده اند تگهای مقدماتی را یاد گرفته اند تصمیم گرفتم که آموزش Dreamweaver را با شما عزیزان شروع کنم شاید که در این روش چیزهای بهتر و زیباتری بتوانید اضافه کنید که در قسمت کار با notepad بسیار مشکل بود .

مراحل کار با Dreamweaver :

1  نصب نرم افزار که می دانیم بسیاری از افراد که کار با کامپیوتر را بلد  هستند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند .

2-در صفحه شروع به کار این نرم افزار شما گزینه های متفاوتی را می بینید که باید بدانید از کدام قسمت می خواهید استفاده کنید که معمولا ما با قسمت HTML آن کار می کنیم.

t سایت من با dreamweaver (بخش 1)

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترفندی برای مرورگر ها

 پس از باز کردن صفحه قسمت های مختلفی می بینید که در زیر آنها را توضیح می دهیم.

 با انتخاب گزینه html صفحه ای باز می شود که از دو قسمت اصلی که یکی محیط کاری و دیگری بخش تنظیمات آن یا به عبارتی همان properties می باشد که به ترتیب در محیط کار سه تب به نام های:a ما فقط قادر به دیدن نام تگها می باشیم.

1- code می باشد که در این قسمت مانند notepad ما فقط قادر به دیدن نام تگها می باشیم.

3

2- split که در سمت چپ تگها یا کدهای مربوطه و در سمت راست می توانیم وب ایجاد شده را ببینیم.

4

 

3- designe در این قسمت دیگر کدها دیده نمی شوند و ما فقط می توانیم با طراحی صفحه و وب ایجاد شده کار کنیم.

پپپپس از آشنایی با این قسمت ها شما می توانید سایت خود را در قسمت کد نویسی با همان کدها و تگهای قبلی که یاد گرفتید شروع کنید.

ادامه دارد…

1-

 

t سایت من با dreamweaver (بخش 1)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *