سایت من (file field) یا input

t سایت من (file field) یا input

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

تمام افرادی که با اینترنت آشنایی دارند و با آن کار می کنند می دانند که گذاشتن و برداشتن اطلاعات از اینترنت به چه اندازه مهم است اما این نکته را نباید فراموش کنیم که برای این کار نیاز به ایجاد یک سری فرم بر روی صفحه وب خود می باشیم.

همان گونه که می دانید هر فرم به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که این بسیار مهم است فرد طراح از فرم ها به درستی و در جای مناسب استفاده کند تا برای کاربری که قرار است با آن کار کند مشکلی پیش نیاید. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که یک طراح خوب برای ایجاد فرم حتما زیبایی کار را نیز در نظر می گیرد یعنی این که فقط فرم ها را در صفحه نمی گذارد بلکه هر کدام را با عنوان و در جای مناسب خود می آورد. به طور مثال فرض بگیرید کسی می خواهد عکس یا مطلبی را از کامپیوتر خود بر روی اینترنت قرار دهد. برای این کار باید در آن سایت مورد نظر فرم مربوط به وارد کردن اطلاعات که معمولا با کلمه browse دیده می شود وجود داشته باشد. برای این منظور طراح باید فرم file field را در صفحه خود قرار داده باشد تا کاربر بتواند از آن استفاده کند. برای این کار می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا از منوی insert بخش  form و گزینه file field را انتخاب می کنیم و پس از آن در پنجره باز شده مربوط به آن می توانیم تنظیمات خواسته شده را انجام دهیم. در کادر  باز شده گزینه ای به نام id وجود دارد که نام تعیین شده در این قسمت در برنامه نویسی این فرم مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین یک قسمت به نام label وجود دارد که هر اسمی را که برای آن تعیین کنیم در صفحه و در مقایل فرم دیده می شود که راهنمای خوبی برای کاربران می باشد. بخشی به نام style  در کادر باز شده وجود دارد که مشخص می کند برچسب یا همان عنوان فرم به چه صورت دیده شود و همچنین در قسمت بعد نیز مکان عنوان مشخص می شود.

my site.nojavanha (1)

my site.nojavanha (2)

my site.nojavanha (3)

 

به این نمونه از فرم input  نیز گفته می شود چون باعث ورود یک سری از اطلاعات به فرم می شود. 

 

 

 

t سایت من (file field) یا input
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت اطلاعات هنرمندان تجسمی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *