شخصیت های انگشتی

شخصیت بند انگشتی
t شخصیت های انگشتی

هنرنمایی با انگشت؟! احتمالا در برخورد اول این حرف عجیب و جالب است. مگر با انگشت ها می شود هنرنمایی کرد؟ اگر از پدر و مادرتان بپرسید حتما به شما می گویند در زمان نوجوانی شان سایه بازی انجام می داده اند.

معمولا وقتی برق می رفته و خانه را با نور شمع روشن می کرده اند در مقابل نور دست ها و انگشت هایشان را به شکل های گوناگونی مانند حیوانات و موجودات در می آورده اند. سایه دست ها روی دیوار می افتاده و به این ترتیب بازی سایه ها شروع می شده. جالب است، مگر نه؟ این نشان می دهد انگشت های ما کاربردهای هنری فراوانی دارند!

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

هنرنمایی با انگشت

هنرنمایی با انگشت و نقاشی های جالب

نقاشی انگشتی یکی دیگر از نمونه های هنرنمایی با انگشت است. این کار چطور انجام می شود؟ کافی است سر انگشتانتان را داخل رنگ های متفاوت بزنید و بعد شروع کنید به اثر گذاشتن روی کاغذ. می توانید تصاویر بی نهایتی با این روش خلق کنید. جالب است بدانید اولین کسی که نقاشی با انگشت را انجام داد هنرمندی آمریکایی به نام روث فیسون شاو بود.

هنرنمایی با انگشت

هنرنمایی با انگشت ، آسان یا سخت؟

شاید هنرنمایی با انگشت در نگاه اول آسان به نظر برسد اما اینطور نیست. کافی است دست به کار شوید و بخواهید این کار را انجام بدهید. خواهید دید که چه کار سختی است. برای همین است کسانی که می توانند این خلاقیت را به خرج بدهند واقعا هنرمند محسوب می شوند.

چهره های معروف بر سر انگشتان!

حالا یکی از همین هنرمندان چهره های شخصیت های سیاسی، هنری و فرهنگی را با یک انگشت ترسیم کرده است. صرف نظر از این که این شخصیت ها انسان های نیک سرشت یا تیره روزی بوده اند اجرای این کار با کمترین امکانات تحسین بر انگیز است. حالا ببنید کدامیک از این افراد را می شناسید.

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عکس های دیدنی از حیوانات خیس!

t شخصیت های انگشتی
امتیاز به این نوشته

‫3 نظر ارسال شده در “شخصیت های انگشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *