شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک 

شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک 
t شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک 

شاید نام  Cédric Grolet آشپز مشهور فرانسوی را در فضای مجازی و یا خبرها شنیده باشید و بدانید که او  توانسته است عنوان بهترین آشپز سال را به دست آورد. اما شاید ندانید که چرا او به عنوان بهترین آشپز انتخاب شده است و ویژگی خاص او چیست؟  کافیست تا به مجموعه شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک که او طراحی کرده است بنگرید .

او با اشکال و رنگ ها مخاطبان خود را مجذوب کارهای خود می کند. او سعی کرده است علاوه بر سیر کردن شکم افراد، چشم های آنان را نیز مجذوب زیبایی و فریبندگی شیرینی هایش کند. شیرینی هایی که سرشاراز رنگ و مزه است .

سدریک گرولت یک سرآشپز قنادی در فرانسه است که تخصصش در پخت دسرهای میوه ای است و بیش تر هم به خاطر این دسرهایش به شهرت رسیده است. او در بین سال های 2015 تا 2018 جوایز متعدد بین الملی را برای کار قنادی خود دریافت کرده است. 

سدریک گرولت، در سن 11 سالگی،در آشپزخانه هتل پدربزرگ و مادربزرگش  کار می کرد. در 13 سالگی رسماً شاگرد آشپزخانه شد و در 14 سالگی وارد مدرسه شیرینی پزی شد. او از سن 15 سالگی  جوایز متعددی  از جمله جایزه ملی هنر قنادی را گرفت.سدریک که به طراحی نیز علاقه داشت، تا 18 سالگی در کلاس های هنری شرکت کرد.

در این جا می توانید تعدادی از اثار او یعنی شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک را ببنید .
 

شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک 
شیرینی های به شکل مکعب روبی.سایت نوجوان ها (2)

 

 

t شیرینی هایی به شکل مکعب روبیک 
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
طرح های ابتکاری با کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *