علت مرگ متیو پری (چندلر سریال فرندز)

علت مرگ متیو پری چندلر فرندز
t علت مرگ متیو پری (چندلر سریال فرندز)

به گزارش رسانه‌ها، متیو پری، هنرپیشه معروف آمریکایی که به خاطر نقش بی‌پرده و ماندگار چندلر بینگ در سریال محبوب دهه ۱۹۹۰ با نام “فرندز” شناخته می‌شد، در سن ۵۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. جسد او در خانه‌اش در منطقه لس آنجلس پیدا شده است.

علت مرگ ناگهانی متیو پری

منابع پلیس به لس آنجلس تایمز گفتند که پری روز شنبه در جکوزی خانه اش در لس آنجلس درگذشت. پری برای چندین دهه با سوء مصرف مواد مبارزه کرد.

این مرگ ناگهانی و زودرس هنرپیشه محبوب نگرانی‌ها و سوالات زیادی را برانگیخته است. تاکنون منابع آگاهی علت مرگ او را اعلام نکرده‌اند و اطلاعات دقیق‌تری در دست نیست. با این حال، مطابق گزارش‌های اولیه، هیچ نشانی از مصرف مواد مخدر یا شکننده‌ها در محل واقعه یافت نشده است و انتظامی‌ها هم هیچ تصوری از وقوع اشتباه جنایی ندارند.

“فرندز”، سریالی کمدی که داستان زندگی شش دوست جوان در شهر نیویورک را به تصویر می‌کشید، از سال ۱۹۹۴ تا سال ۲۰۰۴ پخش شد. آخرین قسمت این سریال بی‌نظیر بیش از ۵۲ میلیون بیننده در ایالات متحده جلب کرد و آن را به عنوان پربیننده‌ترین قسمت یک مجموعه تلویزیونی در دهه‌ی خود تبدیل کرد.

در حال حاضر، تحقیقات درباره دلایل مرگ متیو پری ادامه دارد و اطلاعات دقیق‌تری در آینده قرار است اعلام شود.

علت مرگ متیو پری

کتاب متیو پری: فرندز

کتاب “فرندز: دوستان و عاشقان”مخصوصاً برای تفکر و تبادل اندیشه طراحی شده و توانایی فکر کردن به مسائلی که گاهاً تلخ و دردآور هستند را از شما می‌خواهد. اما مانند یک دوست وفادار، همیشه در دسترس شماست تا شما را همراهی کند، دستتان را بگیرد و شما را به سوی افق‌های جدید ببرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مقبره ها و آثار تاریخی عجیب و غریب!!

یادش گرامی

به خاطر تمام خنده هایی که بر لبانمان آورد و هر انچه از کتاب زیبایش آموختیم.

 

t علت مرگ متیو پری (چندلر سریال فرندز)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *