عکاسی در دمای منفی ۳۴ درجه 

عکاسی در دمای منفی 36 درجه
t عکاسی در دمای منفی 34 درجه 

عکاسی در سرمای شدید

عکاسی در دمای منفی 34  درجه موضوعی است که شاید باور کردنی نباشد. اما تغییرات آب و هوایی دنیا وضعیت هایی استثنایی در جهان ایجاد کرده است که از نظر بسیاری خطرناک و ناخوشایند است. مانند موج سرمایی که ژانویه ۲۰۱۷ بخش هایی از آمریکا و اروپا را در بر گرفت.
اما از نگاه بعضی دیگر نیز ممکن است فرصتی طلایی به نظر بیاید.

Devon Hains عکاسی از میشیگان آمریکا از این فرصت استفاده کرده است و مجموعه عکس هایی را ثبت کرده که است که دیدنشان جالب است، هرچند عکاسی در چنین دمایی که همراه با باد و طوفان یخ هم نیز همراه باشد اصلا آسان نیست.

چالش های عکاسی در سرما 

عکاس به هنگام عکاسی در دمای منفی 34 حتی به نمایشگر دوربین نیز نمی تواند نگاه کند؛ زیرا بلافاصله بخار دهانش روی منظره یاب می نشیند و آن را به صفحه ای یخی تبدیل می کند.حتی عکاس نمی تواند از دستکش های معمولی استفاده کند؛ زیرا دست ها در منفی ۲۰ درجه کاملا یخ می زند. پوشیدن دستکش های ضخیم نیز کار با دوربین و فشردن دکمه شاتر را بسیار سخت و تا حدی غیر ممکن می کند. این ها فقط چند چالش ساده است که در برابر عکاسی که می خواهد از چنین یخبندانی عکاسی کند قرار دارد.

اگر عکاس از تجهیزات و دوربین مناسب استفاده نکند احتمال یخ زدن لنز و تجهیزات بسیار است. اما سوژه یخ زده در چنین پروژه ای حتما بیش تر از عکاس و دوربین در معرض یخ زدگی است به هرحال زمانی که مردم چندین لایه لباس پوشیده اند و در کنار شومینه هنوز می لرزند شاید بیرون رفتن وعکاسی در دمای منفی 34 درجه کمی دیوانگی به نظر می آید.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عکس های پاناروما 360 درجه از دیدنی های ایران

t عکاسی در دمای منفی 34 درجه 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *