عکس سگ پامر

عکس سگ پامر
t عکس سگ پامر

سگ پامر یک نژاد سگ است که از خانواده سگ‌های هرد به حساب می‌آید. سگ پامر طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه می‌توانید عکس سگ پامر در انواع مختلف را مشاهده کنید.

تاریخچه سگ پامر

طبق تاریخچه در تاریخ واردات اولین جفت از این سگ‌ها به ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۶۷ شده است. این سگ‌ها برای حفاظت از گله‌های گوسفندی و حراست از مراتع و اماکن وحشی استفاده می‌شوند.

عکس سگ پامر خرسی

انواع سگ پامر

سگ پامر دارای انواع مختلف زیر است.

  • صورت روباهی(Fox Face)
  • خرس عروسکی(Teddy Bear)
  • بچه عروسک(Baby Doll)

عکس سگ پامر قهوه ای

خلق و خو و هوش پامرانین 

پامرانیان ها سگ هایی پرهیاهو و هوشیار هستند و اغلب در هر کجا که باشندرفتاری می کنند که در مرکز توجه قرار گیرند. آنها نه تنها می دانند که در محیطشان چه می گذرد، بلکه باید در اسرع وقت نیز به شما هشدار می دهند، به همین دلیل آنها نگهبانانی بسیار عالی محسوب می شوند. البته به سگ های پامر باید آموزش بدهند که پارس نکنند زیرا تا زمانی که راضی شوند به پارس کردن می دهند.

سگ های پامردر حالی که می توانند شلوغ باشند، بسیار مهربان نیز هستند. این سگ‌های کوچک چیزی  نمی خواهند مگر این که صاحبشان با او وقت بگذراند، بنابراین این نژاد  برای تنها گذاشتن برای مدت طولانی مناسب نیست. البته پامرها با غریبه ها و افراد ناشناس  مهربان نیستند و نسبت به افراد جدید محتاط هستند. خوشبختانه، پامرانی ها اگر به شکل اجتماعی تربیت شود می توانند با مردم رفتار دوستانه ای داشته باشند .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آشنایی با سگ کوهستانی برنس و مشخصات کامل آن

پامرانی ها هر چقدر هم که می توانند باهوش و دوست داشتنی باشند، اما اگر به درستی آموزش نبینند مشکلات بزرگی ایجاد می کنند. از جمله این که به زودی خود را رییس خانه می بینند و به فرمان های صاحب خود گوش نمی کنند.

عکس سگ پامر سفید

 

عکس انواع سگ پامر

 

عکس سگ پامر خرسی

 

عکس سگ پامر روباهی

 

عکس سگ های پامر سفید

 

عکس توله سگ پامر خرسی

 

عکس توله سگ های پامر

 

عکس توله سگ پامر روباهی

 

عکس سگ پامر بامزه

 

عکس سگ پامر خوشگل

در پایان

نگهداری از سگ پامر نیاز به فضای مناسب و آموزش فعالیت‌های بدنی مناسب به سگ است. پامرها طبیعتا سگ‌های فعالی هستند و به تمرینات و فعالیت‌های ذهنی و جسمی نیاز دارند تا به طور سالم و خوشحال به سر ببرند. همچنین نگهداری بدن آن‌ها نیازمند یادگیری مراقبت‌های ویژه‌ای است.

منبع

 

سگ باوفا به این میگن (فیلم)

t عکس سگ پامر
1.5/5 - (2 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • https://www nojavanha com/عکس-سگ-پامر/
  • عکس سگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *