عکس انواع گربه پرشین

عکس گربه پرشین
t عکس انواع گربه پرشین

گربه ایرانی یا پرشین کت

عکس گربه پرشین(Persian cat)، طرفداران خاصی در میان نوجوان‌ها و علاقه مندان به گربه ها دارد. این گربه یک نژاد گربه با ریشه ایرانی است. این گربه به دلیل ظاهر جذاب و فرشته‌مانندش، از جمله محبوب‌ترین نژادهای گربه شناخته شده در جهان است.

این گربه‌ها با ویژگی‌های زیادی از جمله چشمان بزرگ، صورت صاف و بلند، بدن بلند ، همواره در قلب طرفداران خود قرار دارند. اگر شما هم طرفدار این موجود ملوس و دوست داشتنی هستید، می‌توانید در ادامه تصاویر گربه پرشین را مشاهده کنید.

ظاهر گربه ایرانی

ویژگی‌های گربه ایرانی شامل سر گرد و پهن، تا حدودی بزرگ به تناسب بدن،  چشم‌های گرد بزرگ و پوزه کوتاه است که حالتی متمایز و تا حدودی بدخلق به آن‌ها می‌دهد. گوش های این گربه کوچک و پهن هستند که اندازه و گردی صورت را بیشتر برجسته می کند. بدن جمع و جور با پاهای کوتاه و محکم، پنجه های گرد بزرگ و دمی کوتاه و پرپشت است،  . موهای گربه ایرانی، بسیار بلند و باشکوه است.

در سال 1871، گربه های ایرانی همراه با نژادهای دیگر در اولین نمایشگاه گربه در جهان به نمایش درآمدند. این گربه ها توجه بیش از 20000 بازدید کننده را به خود جلب کردند. درنهایت نیز پرشین کت یا همان گربه های ایرانی ، نژاد برنده نمایشگاه شناخته شدند.

 عکس گربه پرشین سفید

عکس از گربه پرشین

عکس گربه پرشین طوسی

عکس گربه پرشین قهوه ای

عکس گربه پرشین خوشکل

عکس زیبای گربه پرشین

عکس گربه پرشین چشم آبی

عکس گربه پرشین قشنگ

تصویر گربه پرشین ملوس

عکس گربه پرشین خاص

عکس گربه پرشین سفید قهوه ای

عکس گربه پرشین صورت عروسکی

عکس گربه پرشین زیبا

عکس گربه پرشین کوچولو

عکس گربه پرشین میکس

عکس گربه پرشین طوسی چشم آبی

عگس گربه پرشین عروسکی

گربه پرشین، از نظر شخصیتی آرام و دوست‌داشتنی است. این گربه ها عادت خرابکاری ندارند و بیشتر وقت خود را با خوابیدن، آرامش و دوست‌داشتنی بودن سپری می‌کنند. آن‌ها دوست دارند توجه و عشق صاحب خود را جلب کنند و اغلب به او وابسته می‌شوند .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نداشتن تحرک بدنی یا چاقی؛ کدام خطرناک‌تر است؟

گربه های پرشین به عنوان حیواناتی ظریف و شیک همیشه مورد توجه صاحب خود قرار دارند و برای همین، یکی از گران‌ترین نژادهای گربه محسوب می‌شوند.بنابراین، قبل از خرید یک گربه پرشین باید مطمئن شوید که قادر به تأمین نیازهای مالی و فیزیکی آن هستید.در این مطلب سعی کردیم بهترین نمونه های عکس گربه پرشین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما هم به حیوانات خانگی علاقه دارید، می‌توانید مطلب روز حیوانات خانگی را نیز مطالعه کنید.

منبع

 

t عکس انواع گربه پرشین
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *