متن تبریک روز خوهر و برادر

متن تبریک روز خواهر و برادر
t متن تبریک روز خوهر و برادر

متن تبریک روز خواهر و برادر، هدیه و قدردانی کوچکی است که می‌توانید در روز جهانی خواهر و برادر برای خواهر یا برادر خود ارسال کنید. تاریخ روز جهانی خواهر و برادر، هر سال 10 آوریل است. تعداد زیادی از افراد این روز را جشن می‌گیرند.

در این روز زیبا، خواهر و برادر برای همدیگر آرزوهای قشنگ می‌کنند و این روز را با جملات قشنگ و به اشتراک گذاشتن عکس‌های دوتایی به یکدیگر تبریک می‌گویند.شما هم می‌توانید متن‌های تبریک روز خواهر و برادر را که در ادامه می‌نویسیم با خواهر و برادر خود به اشتراک بگذارید. با نقل قول‌های منحصربفرد و خنده دار، خنده روی لب آن‌ها بیاورید و شادی را به آن‌ها هدیه دهید.

پیام تبریک روز خواهر و برادر

پیام‌های زیبای تبریک روز خواهر و برادر

همه افراد در این روز برای خواهر و برادر خود آرزوهای بسیار خوب دارند. شما هم می‌توانید این پیام‌ها را در واتس‌اپ یا اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا با عشق فراوان به خواهر یا برادر خود بگویید برای شما چقدر ارزشمند و دوست داشتنی هستند.

روز خواهر و برادر مبارک

متن تبریک روز خواهر و برادر

اگر تو خواهر/ برادر من نبودی، روزهای کودکی و نوجوانی من خیلی غمگین و کسل کننده بود. برای تو آرزوهای قشنگ دارم خواهر/ برادر عزیزم.

 

هیچ روز دیگری به اندازه روز خواهر و برادر برای من مهم نیست. زیرا می‌توانم آن را با خاص‌ترین خواهر و برادر این دنیا جشن بگیرم. روز خواهر و برادر را به تو تبریک می‌گویم.

جملات قشنگ به مناسب

 

روز خواهر و برادر به ما این فرصت را می‌دهد که به هم قول بدهیم تا بهترین خواهر و برادر روی کره زمین برای هم باشیم. با عشق فراوان، روز خواهر و برادر را به شما تبریک می‌گویم عزیزم.

 

من ممکن است با تو دعوا کنم، یا با تو شوخی کنم؛ اما تو را از هر کسی بیشتر در این دنیا دوست دارم. روز خواهر/ برادر را به خواهر و برادر مهربانم تبریک می‌گویم.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه یک دختر خوب باشیم؟

وضعیت واتس اپ برای تبریک روز خواهر و برادر

جملات زیبای روز خواهر و برادر

هیچکس به اندازه من نمی‌تواند تو را عصبانی کند و اگر کسی تو را عصبانی کند هرگز نمی‌توانم تحمل کنم، زیرا تورا بسیار دوست دارم. روز خواهر و برادر مبارک.

 

خواهر و برادرها دوستان همیشگی هم هستند. آن‌ها هر چقدر هم که با هم دعوا کنند، هرگز نمی‌توانند از هم جدا شوند. روز خواهر و برادر بر تو مبارک عزیزم.

پیام های قشنگ در روز جهانی خواهر و برادر

خواهر/ برادر گلم تو بزرگ‌ترین نعمت زندگی من هستی. از تو ممنونم که همیشه در کنار منی. روز خواهر و برادر را به تو که عزیزترین خواهر/ برادر دنیا هستی تبریک می‌گویم.

 

مهربان‌ترین خواهر/ برادر دنیا ممنون که در غم و شادی بهترین دوست و همراه منی. روز خواهر و برادر مبارک.

متن تبریک روز خواهر و برادر برای وضعیت واتس اپ

من تو را از روز اول زندگیم می‌شناسم و تا آخرین روز زندگیم دوستت خواهم داشت. روز خواهر و برادر مبارک.

 

مهم نیست تابحال چقدر همدیگر را ناراحت کردیم، فقط یک چیز است که می‌خواهم در روز خواهر و برادر به تو بگویم و آن این است که دوستت دارم.

 

عشق ما به یکدیگر بیش از حد است. حتی دعوای ما با یکدیگر هم از دوست داشتن زیاد است. ممنون که خواهر/ برادر من هستی. روز خواهر و برادر مبارک.

 

خواهر و برادرها عجیب هستند زیرا ارتباط آنها رنگین کمانی از روابط متفاوتی است که آنها به اشتراک می‌گذارند. به خواهر و برادر عزیزم، روز خواهر و برادر را تبریک می‌گویم.

 

روز خواهر و برادر بر شما مبارک. تو تنها دلیلی هستی که می‌توانم این روز را جشن بگیرم و از داشتن تو در زندگی احساس خوشبختی کنم.

وضعیت واتساپ روز خواهر و برادر و پیام‌های اینستاگرام

روز خواهر و برادر را به خواهر/ برادرم که مهم‌ترین بخش زندگی من بوده است تبریک می‌گویم. من خیلی خوش شانس هستم که تو را دارم.

 

وقتی نعمت‌هایم را می‌شمارم، همیشه تو را دو بار حساب می‌کنم. زیرا تو واقعاً کسی هستی که این زندگی را برای من خاص می‌کند. روز خواهر و برادر مبارک.

 

قول می‌دهم همیشه در کنارت باشم، حتی وقتی دور هستم چون تو را دوست دارم و قرار است تا ابد با هم باشیم. بهترین همراه روزهام روز خواهر و برادر مبارک.

نقل قول های زیبا در روز خواهر و برادر

آرزوها نقل قول‌ها و پیام‌های قشنگ روز خواهر و برادر

شما خواهر و برادر خود را انتخاب نمی‌کنید؛ اما آنها هدیه خداوند هستند.

 

خواهر/ برادر عزیزم کنارت خیلی احساس شادی و امنیت دارم. روز خواهر و برادر مبارک.

 

داشتن خواهر/ برادری مثل تو یک نعمت است. تمام خاطراتمان و روزهای با هم بودن را دوست دارم و برایم ارزشمند است. روز خواهر و برادر مبارک.

 

بیشتر اوقات بهترین دوستان ما خواهر و برادرمان هستند. خواهر/ برادر قشنگم ممنون که بهترین دوستمی. روز خواهر و برادر مبارک.

 

خواهر/ برادرم تو قوت قلب منی و حتی اگر کنارم نباشی از ته قلبم دوستت دارم. روز خواهر و برادر مبارک عزیزم.

 

هیچ دوستی بهتر از خواهر و برادر نیست و تو بهترین دوست و خواهر/ برادری هستی که من دارم. روز خواهر و برادر مبارک.

 

خواهر/ برادر گلم، بعد از مادر و پدرم، تو بهترین حامی من در زندگی هستی. دوستت دارم. روز خواهر و برادر مبارک.

 

بعضی وقتا داشتن خواهر یا برادر بهتر از داشتن هزار تا دوست هست!

کارهای روز خواهر و برادر

در روز خواهر و برادر، خواهر و برادرها با هم بیرون می‌روند و در رستوران و یا فضای مورد علاقه خود جشن می‌گیرند. بسیاری از خواهر و برادرها تصاویر دوران کودکی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
۱۰ اشتباه متداول در مکالمات روزمره

همچنین، آنها هدایایی را رد و بدل می‌کنند و از یکدیگر قدردانی می‌کنند که خواهر و برادر هم هستند. دوستان شما ممکن است همیشه حال شما را نفهمند؛ اما خواهر و برادر حتی اگر صحبت هم نکنید می‌دانند در دل شما می‌گذرد. شما می‌توانید بهترین پیام‌ها، نقل قول‌ها و تبریک روز خواهر و برادر را از این متن انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید.

منبع

t متن تبریک روز خوهر و برادر
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *