مردم آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

مردم آزاری
t مردم آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. مردم آزاری نام یکی از بخش های این مجموعه است.

مردم آزاری

مردم آزاری

باهاش تماس گرفتم و دیدم کلافه و بی‌حوصله است! پرسیدم: چی شده احمد؟ اتفاقی افتاده؟ با گرفتگی گفت دلم گرفته! پرسیدم: از چی از کی؟ گفت: حوصله داری بشینیم رودر رو به حرف زدن؟ گفتم: حتما! تو میای یا من بیام؟

کمی بعد پیش هم بودیم. دلش از کسی گرفته بود که در حقش نامردی کرده بود. یه آن گفت: می‌دونی چرا خدا بارها گفته از حق خودم می‌گذرم اما از حق‌الناس نه؟ گفتم‌: راستش خیلی بهش فکر کردم یه چیزایی هم به نظرم رسیده اما نه اونقدر محکم که خیالم جمع بشه و بگم: حتما همینه! گفت: می‌دونی چیه؟ وقتی حق‌الله و زیر پا می‌ذاری فقط خودتی و خدا… کسی این وسط آزاری نمی‌بینه ولی حق‌الناس یکم پیچیده‌تره!

تصور کن یه دروغ یه تهمت یه غیبت یه دزدی یه خیانت می‌تونه جهان یه نفر دیگه رو به هم بریزه . بی‌اونکه تو حتی با خودت فکر کنی چه تاثیری روی زندگی یه نفر دیگه گذاشتی با یه آزاری از این شکل بزنی دنیای یه نفر و نیست و نابود کنی. اینجاست که خدا می‌ایسته و از حق اون بنده‌ای که ستم دیده نمی‌گذره…بهش نگاه کردم یاد حرف بابابزرگم افتادم که می‌گفت: باباجون خدا کس و کار آدماست! اگه یه نفر و آزار بدی کس و کارش غصه می‌خورن! حواست باشه خدا رو غصه ندی…

حیوان آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا

داستان کوتاه | مردم آزار

t مردم آزاری / مجموعه تلوزیونی روشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
میراث فرهنگی ایران در موزه های ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *