مزایای جالب طبیعت گردی 

طبیعت
t مزایای جالب طبیعت گردی 

طبیعت گردی

طبیعت گردی و چادر زدن در دل دشت و جنگل مزایایی زیادی دارد بیایید چند مزایای آن را با هم بررسی کنیم.ایران کشوری است که طبیعت بینظیری دارد ویکی از بهترین مکان ها برای گردشگری طبیعت است. شمال ایران را جنگل های انبوه پوشانده است . در قلب ایران می توانید به کویر و دشت های گرم آن سری بزنید. در جنوب سواحل خلیج فارس، پذیرای گردشگران است . در کوهای سر به فلک کشیده ایران می توانید در دل گرمای تابستان خنکای دلپذیری را تجربه کنید کنید. درزمستان جزایر خلیج فارس ، بهار را تقدیم گردشگران می کند. اما ببنیم گردش در طبیعت چه مزایایی برای مادارد ؟ 

طبیعت گردی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

 

دور شدن از فضای مجازی 

بزرگ ترین مزیت طبیعت گردی خاموش کردن گوشی همراهتان است، در دل جنگل به دور از شبکه های مجازی زندگی واقعی را تجربه کنید. لذت زندگی واقعی در آرامشی است که به دست می آورید.

کاهش استرس 

زندگی عادی ما پر از استرس است شهرهای شلوغ باعث می شوند که زندگی پر اضطرابی داشته باشیم که در نهایت منجر به انواع بیماری های جسمی و روانی می شود. در این گونه موارد برای تخلیه روحی بهترین کار پناه بردن به طبیعت است.

طبیعت گردی

فعالیت بیش تر 

زندگی شهر نشینی همه انسان ها را تنبل کرده است. معمولا روزانه در سر کار یا محل تحصیل بیش تر در یک جا نشسته ایم و یا فقط با اتومبیل به هر جا که بخواهیم می رویم؛ اما زندگی چند روزه در طبیعت باعث فعالیت بیش تر ما می شود. فعالیت بیش ترنیز باعث سوزاندن کالری و در نتیجه سلامت بیش تر ما خواهد شد.

استفاده از اکسیژن تازه 

اکسیژن تازه نیاز هر بدن سالمی است که متاسفانه در میان هوای آلوده شهرها به راحتی به دست نمی آید. پس با طبیعت گردی به راحتی می توان نیاز بدن به اکسیژن را برطرف کرد.

طبیعت گردی

تقویت روابط اجتماعی

معمولا طبیعت گردی با گروه دوستان انجام می شود . همین  کارباعث تقویت روابط اجتماعی می شود ویکی از مهم ترین نیازهای زندگی انسان ها است.

غذای سالم 

غذا هایی که در شهر ها می خوریم یا چرب و سرخ کردنی هستند و یا از مغازه ها تهیه می شوند. همه این ها باعث بیماری های مختلف از چاقی گرفته تا آسیب به قلب، کبد و کلیه ها می شود. اما در اردوها و طبیعت گردی معمولا غذاهای سالم تر و کم حجم تری تهیه و استفاده می شود؛ که همین به سلامتی بیش تر کمک می کند.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شاهچراغ بارگاه نور و آیینه

 

t مزایای جالب طبیعت گردی 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *