معرفی انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم؟ »

معرفی انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم؟ »
t معرفی انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم؟ »

How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم: دنیای پنهان) را کمپانی «دریم ورکز» ساخته است. دریم ورکز از شرکت های معروف و کاربلد دنیای انیمیشن است. بنابراین می دانید قرار است ۱۰۴ دقیقه عالی و سرگرم کننده را پای این انیمیشن بگذرانید.

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ و قسمت دوم آن در سال ۲۰۱۴ ساخته و روی پرده سینماها رفت. قسمت سوم این مجموعه که در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) اکران شد فروش فوق العاده ای داشت. یعنی در هفته اول نمایش در ۴۲۵۹ سینمای آمریکای شمالی ۵۵.۵ میلیون دلار فروخت. به همین دلیل  انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم خیلی زود در فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۱۹ و پرفروش ترین فیلم های ۲۰۱۹ قرار گرفت.

این انیمیشن با بودجه ای ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شد.

دوستی با دشمن قسم خورده!

واقعا چقدر عجیب است اگر یک روز ببینیم کسی با یک اژدها دوست شده است! دیده ایم مردم با گربه ها و سگ ها دوست می شوند اما دوستی با اژدها دل شیر می خواهد. آن هم نه در یک سرزمین معمولی، در جزیره ای که اژدهایان بزرگترین دشمن انسان ها هستند و خلاصه آدم ها و اژدهایان بی وقفه در جنگند. دیگر خیلی باید دل شیر داشته باشید که با دشمن قسم خورده تان دوست شوید!

البته هیکاپ، پسر نوجوان این داستان، خیلی هم دل شیر ندارد. در واقع یک جورهایی از سر ناچاری مجبور می شود با اژدها دوست شود اما این دوستی نه تنها به ضررش تمام نمی شود که باعث می شود هیکاپ قدرتمند بشود و سفیر صلح بین انسان ها و اژدهایان بشود! بله همین هیکاپ، هیکاپی که به خاطر ناتوانی و جثه کوچکش در بین مردم قبیله مشهور است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی شمعدان های شیشه ای

در قسمت سوم این مجموعه هیکاپ با رام کردن اژدها به مقابله با دشمنان جزیره می رود و ماجراجویی می کند.

عوامل سازنده انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم

کارگردان این مجموعه دین دبلوا است. این انیمیشن ها بر اساس یک مجموعه کتاب ساخته شده اند. برای همین فیلمنامه آن نوشته نویسنده کتاب و همچنین کارگردان است.

در «چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم: دنیای پنهان» جی باروشل به جای هیکاپ صحبت کرده است. کیت بلانشت، جرارد باتلر، تی جی میلر، جمون هونسو از جمله صداپیشگان دیگر هستند.

معرفی انیمیشن «وال ای»

t معرفی انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم؟ »
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *