معرفی کتاب حتی یک دقیقه کافیست

معرفی کتاب حتی یک دقیقه کافیست
t معرفی کتاب حتی یک دقیقه کافیست

کتاب حتی یک دقیقه کافیست یکی از مجموعه کتاب های رمان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که پس از انتشار در سال 89 محبوبیت پیدا کرد و هنوز هم جز کتاب های پر مخاطب در قفسه های کانون است.

کتاب حتی یک دقیقه کافیست تا حالا شده به همه چیز شک کنی؟ به خودت به پدر مادرت و به شناسنامه ات؟ تا حالا شده حس کنی یه راز مهمی رو ازت مخفی کردند و بهت نمیگن؟ تا حالا شده یه راز رو توی چمدون های بزرگ قایم کنند و بعد قفل بزنند و کلیدش رو از تو دور کنند؟
کتاب حتی یک دقیقه کافیست نوشته آتوسا صالحی داستان دختریست به نام رها که در یکی از روز های معمولی زندگی اش متوجه راز بزرگی می شود که دنیایش را به هم می ریزد…

رها دختر نوجوانی است که با مادر و پدرش در تهران زندگی می‌کند. تکلیف درس جغرافی او درباره یکی از شهرهای ایران است. او دوست دارد جایی را انتخاب کند که با دیگر شهرها متفاوت باشد. او به دنبال نقشه ایران به سراغ کمد مادر می‌رود و به جای نقشه، بسته‌ای را پیدا می‌کند که محتویات آن راز تکان‌دهنده و هولناکی است.

رها در یک دقیقه به تمام گذشته اش شک می کند و راهی سفری می‌شود که همه چیز را معلوم می کند.

قلم سلیس و روان این نویسنده باعث می شود مخاطب در جریان زندگی رها قرار بگیرد و همراه او فراز و نشیب های روزگارش را تجربه کند. اگر به رمان علاقه دارید این کتاب را از دست ندهید!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش تمیز کردن کیبورد کامپوتر

 

 

t معرفی کتاب حتی یک دقیقه کافیست
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *