معرفی کتاب “کلاف پرگِره”

t معرفی کتاب "کلاف پرگِره"

کلاف پرگره (2)کلاف پرگِره، بهترین رمان نوجوان سال ۲۰۱۳، منتشر شد.

«کلاف پر‌ گِره» نوشته لیزا گراف، نویسنده آمریکایی با ترجمه فریده خرمی، توسط انتشارات پیدایش ،به چاپ رسید.

این کتاب که به انتخاب سایت آمازون ، بهترین رمان نوجوان سال ۲۰۱۳ معرفی شده است، در ۲۸۷ صفحه و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان راهی بازار شد.

کدی، دختر یتیم یازده ساله، توانایی خارق‌العاده‌ای در پختن کیک دارد، اما از بازی‌های سرنوشت که از لحظه‌ تولد سر راهش گذاشته شده، بی‌خبر است. زمانی که کدی به اتاقی در طبقه‌ بالا فروشگاه بزرگ چمدان‌های گمشده‌ شهر، اسباب کشی می‌کند، با آدم‌هایی عجیب و غریب آشنا می‌شود که زندگی‌شان جوری به زندگی او گره خورده که هرگز تصورش را هم نمی کرد.

در داستانی که رمز و راز آن هم چون معمایی حساب‌شده قدم به قدم گشوده می‌شود، این برخورد‌ها کلید گشایش اسرار کدی است. لیزا گراف، یک نوک انگشت جادو هم به قصه اضافه می‌کند تا رمانی خلق کند که خواننده‌ها را به تفکر درباره‌ سرنوشت وا می‌دارد. آیا تقدیر و آینده‌ تمامی ما به نوعی به هم گره نخورده است؟

لیزا گراف در کالیفرنیا به دنیا آمد و تحصیلات دانشگاهی‌اش را در کالیفرنیا پی گرفت. در همان‌جا بود که استادش او را تشویق به نوشتن کرد. لیزا به نوشتن رمان برای نوجوانان روی آورد و آثارش با استقبال منتقدان و نوجوانان روبرو شد. او اکنون به طور تمام وقت در خانه‌اش در پنسیلوانیا رمان و داستان می نویسد و در دانشگاه، ادبیات کودکان تدریس می کند. «کلاف پر گِره» دومین اثر از این نویسنده برای نوجوانان است که در انتشارات پیدایش ترجمه و چاپ شده است.

پیش از این، رمان «چتر تابستان» این نویسنده  نیز ، که برنده جایزه «سان شاین استیت» و نامزد جایزه «کراون» شده، توسط انتشارات پیدایش به چاپ رسیده است.

لیزنا

 

t معرفی کتاب "کلاف پرگِره"
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مجسمه یک درگیری جنجالی در فوتبال!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *