معرفی ۱۰ تا از بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز

بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز
t معرفی 10 تا از بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز

هرکدام از آزمایشگاه‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، به دلایل گوناگونی به بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز تبدیل شده‌اند. ابتدا لیست این آزمایشگاه‌ها را ببینید تا پس از آن به سراغ ویژگی‌های بارز هرکدام از آن‌ها برویم:

لیست بهترین آزمایشگاه های کودکان شیراز

ابتدا لیست بهترین آزمایشگاه های کودکان در شهر شیراز را قرار داده ایم و سپس اطلاعات هر آزمایشگاه را به ترتیب آورده ایم.

  1. آزمایشگاه دکتر صالحی
  2. آزمایشگاه آریانا
  3. آزمایشگاه پیوند
  4. آزمایشگاه دانشبد
  5. آزمایشگاه اهورا
  6. آزمایشگاه نور
  7. آزمایشگاه نشاط
  8. آزمایشگاه گیتی
  9. آزمایشگاه بوعلی
  10. آزمایشگاه آپادانا

 

لیست بهترین آزمایشگاه های کودکان شیراز

 

1- آزمایشگاه دکتر صالحی

در بخش کودکان آزمایشگاه دکتر صالحی شما شاهد فضایی آرام و دلنشین برای کودک خود هستید. از عروسک‌ها گرفته تا بادکنک، برچسب های رنگی، شخصیت های کارتونی و … . این آزمایشگاه با ایجاد محیطی جذاب و زیبا برای کودکان با استفاده از اسباب بازیهای متنوع، کتاب قصه، پخش موسیقی و کارتونهای جذاب برای کودکان، باعث کاهش استرس و نیز حواس پرتی کودک می‌شوند و خاطره ی لذت بخشی از محیطهای آزمایشگاهی و پزشکی را برای کودک دلبندتان فراهم می‌آورند.

آزمایشگاه کودکان دکتر صالحی

پس اولین پیشنهاد ما برای چکاپ سلامتی کودکان، آزمایشگاه کودکان دکتر صالحی است. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت برای آزمایش‌های خود، از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

اطلاعات تماس آزمایشگاه دکتر صالحی

آدرس آزمایشگاه: شیراز، بلوار زند، حدفاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، روبروی هتل پارس، کوچه 47
تلفن تماس: 32352223 و 32309486
نشانی اینترنتی: drsalehilab.com

اطلاعات تماس آزمایشگاه دکتر صالحی

علاوه بر این، با ارائه خدماتی شخصی‌سازی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد هر کودک، این آزمایشگاه بهترین تجربه ممکن را برای سلامتی و آرامش کودکان فراهم می‌کند.  یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آزمایشگاه دکتر صالحی که سبب شده در صدر لیست بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز قرار بگیرد، می‌توان به مساحت بالای اتاق و امکان همراهی پدر و مادر یا نزدیکان کودک اشاره کرد که در ایجاد آرامش روانی کودک بسیار مهم است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ابزار و وسایل انجام آزمایش‌ها برای کودکان با بزرگسالان تفاوت دارد که آزمایشگاه دکتر صالحی تاکید بسیاری بر این موضوع دارد و این نکته می‌تواند یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای شما والدین باشد. علاوه بر این کادر مجرب و آموزش دیده‌ی این آزمایشگاه می‌توانند فرآیند آزمایش کودک شما را راحت تر کنند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قلیان، عامل سرطان

به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های این آزمایشگاه باید به بیمه‌های طرف قرارداد این آزمایشگاه اشاره کنیم. این موضوع سبب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد و این می‌تواند یک موضوع مهم برای شما باشد. لیست این بیمه‌ها به شرح زیر می‌باشد:

بیمه های آزمایشگاه دکتر صالحی

 

  • تامین اجتماعی (بیمه پایه)
  • خدمات درمانی (بیمه پایه)
  • آسیا(تکمیلی)
  • آتیه سازان حافظ(تکمیلی)
  • ایران (تکمیلی)
  • پارسیان (تکمیلی)
  • بانک ملی
  • بانک ملت
  • بانک صادرات
  • دی (تکمیلی)
  • تعاون (تکمیلی)
  • سامان (تکمیلی)
  • ما (تکمیلی)
  • کارآفرین (تکمیلی)
  • معلم (تکمیلی)
  • SOS (تکمیلی)
  • نیرو مسلح (بیمه پایه)
  • صدا و سیما (بیمه پایه)
  • دانا (تکمیلی)
  • البرز (تکمیلی)
  • سرمد (تکمیلی)
  • بانک رفاه (تکمیلی)
  • بانک تجارت نو
  • بانک سپه
  • بانک کشاورزی
  • تجارت نو (تکمیلی)
  • رازی (تکمیلی)
  • سیتا (تکمیلی)
  • نوین (تکمیلی)
  • کوثر (تکمیلی)
  • پاسارگاد (تکمیلی)

2- آزمایشگاه آریانا

آزمایشگاه آریانا با ارائه خدماتی فوق‌العاده و تخصصی، به عنوان یکی از بهترین آزمایشگاه‌های کودک در شیراز شناخته می‌شود. این آزمایشگاه با داشتن تجهیزات پیشرفته و متناسب با نیازهای کودکان، امکان انجام آزمایشات با دقت و صحت بالا را فراهم می‌کند. همچنین، با داشتن یک تیم متخصص و با تجربه از پزشکان و پرستاران، مراقبت و مشاوره حرفه‌ای را به کودکان و والدین ارائه می‌دهد. فضای دوستانه و دلنشین این آزمایشگاه، باعث ایجاد آرامش و راحتی در کودکان می‌شود که باعث کاهش استرس و اضطراب آن‌ها می‌گردد. به این دلیل، آزمایشگاه آریانا به عنوان یکی از برترین مراکز مراقبت از سلامت کودکان در شیراز شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس آزمایشگاه آریانا

 

آدرس آزمایشگاه: شیراز-خیابان زند-خیابان هفت تیر(هفت بیست متری سینما سعدی)-ابتدای معدل-کوچه ۵-آزمایشگاه آریانا
شماره تماس: 07132302934

3- آزمایشگاه پیوند

یکی از دلایل برتری این آزمایشکاه همانند دیگر آزمایشگاه‌های برتر برای کودکان، داشتن محیطی آرام و دلنشین مناسب کودکان است. البته بهره گیری از پرسنل باتجربه و متخصص نیز از دیگر ویژگی‌های آزمایشگاه پیوند است که آن را به بهترین آزمایشگاه کودکان در شیراز تبدیل کرده است. حال اگر قصد مراجعه به این آزمایشگاه را دارید می‌توانید از آدرس یا شماره تلفن این آزمایشگاه استفاده کنید که به شرح زیر است:

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تبلیغات سه بعدی بر بدنه کامیون ها!

اطلاعات تماس آزمایشگاه دانشبد

آدرس آزمایشگاه: شیراز. خ اردیبهشت. حدفاصل 20 متری و صورتگر. نبش کوچه 2
شماره تماس: 91007171-071 و 32318700-071

4- آزمایشگاه دانشبد

یکی دیگر از آزمایشگاه‌هایی که می‌توانید با خیالی آسوده به آن مراجعه کنید و سلامت فرزندتان را بررسی کنید، آزمایشگاه دانشبد است. این آزمایشگاه با به کار گیری روش‌ها و ابزارهای متناسب با کودکان، تجربه‌ی خوبی را از چکاپ سلامتی فرزندتان به شما هدیه می‌دهد.

اطلاعات تماس آزمایشگاه دانشبد
آدرس آزمایشگاه: شیراز- اردیبهشت شرقی- آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر دانشبد
شماره تماس: ۳۲۸۷-۰۷۱

5- آزمایشگاه اهورا

آزمایشگاه اهورا با داشتن تجهیزات پیشرفته و خدمات با کیفیت، به یکی از بهترین آزمایشگاه‌های کودکان در شیراز تبدیل شده است. این آزمایشگاه با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، به عنوان یک مرکز معتبر و قابل اعتماد در زمینه سلامت کودکان شناخته می‌شود. با داشتن تیم متخصص و با تجربه، آزمایشگاه اهورا امکان ارائه مشاوره و درمان متناسب با نیازهای هر کودک را فراهم می‌کند. فضای دوستانه و دلنشین این آزمایشگاه، باعث ایجاد آرامش و اطمینان در کودکان و والدین می‌شود.

همچنین، با استفاده از تجهیزات مناسب و فناوری‌های روز، فرآیند آزمایشات به سرعت و دقت انجام می‌شود. به دلیل این ویژگی‌ها، آزمایشگاه اهورا به عنوان یکی از بهترین مراکز مراقبت از سلامت کودکان در شیراز شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس آزمایشگاه اهورا
آدرس آزمایشگاه: شیراز معالی اباد, بین دوستان و خلبانان, مجتمع تجاری پزشکی اهورا, طبقه 4, واحد 46
شماره تماس: 07136341417 , 07136341418

6- آزمایشگاه نور

این آزمایشگاه با رهبری دکتر علی اکبر معتمدی راد، سعی داشته تا با بهره گیری از کادر مجرب در زمینه‌ی رفتار با کودکان، محیطی آرام و دستگاه‌های مناسب کودکان یک تجربه‌ی خوب و دلنشین را برای شما و فرزندتان به ارمغان بیاورد و به یکی از بهترین آزمایشگاه‌های کودکان در شیراز تبدیل شود.

اطلاعات تماس آزمایشگاه نور
آدرس آزمایشگاه: شیراز – خیابان زند – نرسیده به میدان نمازی – روبروی دانشکده مهندسی – ساختمان یاس – پلاک 8 – آزمایشگاه تشخیص طبی نور
شماره تماس: 32307713 071

7- آزمایشگاه نشاط

شما می‌توانید با خیالی آسوده فرزند خود را برای چکاپ و انجام آزمایش‌های گوناگون به آزمایشگاه دکتر نشاط ببرید. در این آزمایشگاه با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها و پرسنل باتجربه و مجرب، شما و فرزندتان یک تجربه‌ی خوب خواهید داشت.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
این "مغزها" پیر نمی‌شوند

اطلاعات تماس آزمایشگاه نشاط
آدرس آزمایشگاه: خیابان زند، بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی، ابتدای کوچه عبائیان، طبقه فوقانی بانک سینا – آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر نشاط
شماره تلفن: 071-32335753

8- آزمایشگاه گیتی

از دلایلی که این آزمایشگاه به بهترین آزمایشگاه کودکان در شیراز تبدیل شده می‌توان به پرسنل کار آزموده، به کارگیری دستگاه‌های پیشرفته و متناسب با کودک، محیطی آرام و مناسب کودک اشاره کرد. پس می‌توانید با خیالی آسوده برای چکاپ سلامتی فرزند خود به این آزمایشگاه مراجعه کنید.

اطلاعات تماس آزمایشگاه گیتی
آدرس آزمایشگاه: شیراز – معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه چهارم، واحد 41
شماره تلفن: 07136341130 – 07136340508

9- آزمایشگاه بوعلی

اگر شما هم کودک نا آرامی دارید و به دنبال یک آزمایشگاه خوب و کار بلد برای انجام چکاپ‌های فرزندتان هستید، پیشنهاد ما به شما آزمایشگاه بوعلی است. با مراجعه به این آزمایشگاه دیگر نگران ناآرامی فرزندتان نباشید چرا که قرار است محیط این آزمایشگاه و پرسنل کاربلد آن به کمک شما بیایند.

اطلاعات تماس آزمایشگاه بو علی
آدرس آزمایشگاه: شیراز، ابتدای بلوارمعالی آباد، طبقه فوقانی بانک مسکن
شماره تماس: 07136240937

10- آزمایشگاه آپادانا

و در آخر باید آزمایشگاه آپادانا را به عنوان یکی از بهترین آزمایشگاه کودکان در شیراز به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید از خدمات این آزمایشگاه که متناسب با کودکان است استفاده کنید و فرآیند چکاپ فرزند خود را به راحتی طی کنید.

الاعات تماس آزمایشگاه آپادانا
آدرس آزمایشگاه: فارس – شیراز – بلوارمعالی اباد – نبش خیابان دوستان – ساختمان الوند-طبقه 1
شماره تماس: 07136341023, 07136341024

کلام آخر

در نتیجه، بهترین آزمایشگاه کودکان در شیراز باید دارای ویژگی‌هایی همچون تجهیزات پیشرفته، تخصص و تجربه در تیم پزشکی و پرستاری، فضای دوستانه و دلنشین برای کودکان، ارائه خدمات شخصی‌سازی شده و توجه به نیازهای ویژه هر کودک، و ایجاد آرامش و اطمینان در والدین باشد. آزمایشگاهی که این ویژگی‌ها را دارا باشد، می‌تواند بهترین مکان برای مراقبت از سلامت و آرامش کودکان در شیراز باشد و به والدین اطمینان دهد که فرزندانشان در دستان متخصصان مهربان و با تجربه قرار دارند.

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و نشریه اینترنتی نوجوانها هیچ مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.

t معرفی 10 تا از بهترین آزمایشگاه کودکان شیراز
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *