تصاویر زیبا از مهر مادری در پرندگان

تصاویر زیبا از مهر مادری در پرندگان
t تصاویر زیبا از مهر مادری در پرندگان

مهر مادری در پرندگان  جلوه ای از مهر خداوند به مخلوقات است. محبتی که مادر به فرزند خود دارد چه در میان انسان ها و چه در میان حیوانات در نوع خود بی نظیر است.حتما داستان های زیادی از این مهر مادری شنیده اید.

داستان عقاب مادر

عقابی در کنار مزرعه ای، روی درخت بلندی آشیانه ساخته بود . مدتی بعد چند جوجه عقاب مادر از تخم ها بیرون آمدند. جوجه عقاب ها هر روز بزرگتر می شدند و مادرشان هر روز غذای بیشتری برایشان تهیه می کرد. با اینکه آشیانه آنها فاصله زیادی با دریا داشت، عقاب برای سیر کردن جوجه هایش به دریا می رفت و ماهی شکار می کرد.

یک روز که عقاب ماهی بزرگی گرفته بود و پرواز کنان به طرف لانه بر می گشت، عده ای که در مزرعه مشغول کار بودند، ماهی را در چنگال های او دیدند و به دنبالش دویدند. آن ها خودشان را به درختی رساندند که آشیانه عقابها بالای آن بود و به طرف عقاب سنگ انداختند. عقاب ترسید که به جوجه هایش آسیبی برسد؛ به همین خاطر ماهی را رها کرد. آن عده ماهی را برداشتند و از آنجا دور شدند.

عقاب خسته و غمگین کنار جوجه هایش نشست و جوجه ها که خیلی گرسنه بودند، خودشان را به مادرشان چسباندند و نوکشان را باز کردند؛ اما عقاب هیچ غذایی نداشت که به آن ها بدهد. پرنده با مهربانی جوجه ها را زیر بالهایش گرفت تا آرامشان کند؛ ولی آن ها آرام نمی شدندو همان طور با دهان باز از مادرشان غذا می خواستند. عقاب دیگر نتوانست گرسنگی بچه هایش را تحمل کند و دوباره به طرف دریا پر کشید.

مدت ها گذشت و هوا تاریک شد. جوجه عقاب ها که با شکمی گرسنه به خواب رفته بودند با شنیدن صدای بال مادرشان بیدار شدند. عقاب، خسته اما خوشحال برگشته و ماهی بزرگی آورده بود. جوجه ها خود را به مادر چسباندند و نوکشان را باز کردند. عقاب ماهی را تکه تکه کرد و در دهان بچه هایش گذاشت.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نقاشی گل رز ساده و مرحله به مرحله

مجموعه عکس مهر مادری در پرندگان

بارها شاهد صحنه های بی نظیری از این جلوه الهی مهر مادری پرندگان  بوده ایم. مجموعه عکس مهر مادری، بخش کوجکی از عاطفه مادری را در میان پرندگان به نمایش گذاشته است در عکس ها چند مورد از مهربانی پرندگان نسبت به جوجه هایشان را مشاهده می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

مهر مادری در پرندگان

مهر مادری در پرندگان

مهر مادری در پرندگان

مهر مادری در پرندگان

مادربزرگ ۹۰ ساله ژاپنی شبکه های اجتماعی را فتح کرده است 

t تصاویر زیبا از مهر مادری در پرندگان
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *