نرمش های ۵ دقیقه ای برای سلامتی

نرمش 5 دقیقه ای
t نرمش های 5 دقیقه ای برای سلامتی

آیا واقعاً نرمش های 5 دقیقه ای می تواند مؤثر باشد؟ یک نرمش 5 دقیقه ای ساده می تواند تفاوت زیادی در سلامت جسمی و روحی شما ایجاد کند. اختصاص دادن فقط پنج دقیقه در روز برای ورزش کردن می تواند به ایجاد تغییرات عادات سالم و افزایش اعتماد به نفس کمک کند.

 عدم تحرک

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا ، حدود 25 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده از نظر بدنی غیرفعال هستند و 60 درصد به طور منظم فعال نیستند. انجام ندادن فعالیت بدنی کافی خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، ابتلا به اضطراب و افسردگی و مرگ زودرس را در فرد افزایش می دهد .

سبک زندگی کم تحرک در نهایت سلامتی را به خطر می اندازد، اما رهایی از بی تحرکی طولانی مدت می تواند دلهره آور باشد. با این حال، یک راه ساده برای سهولت در فعالیت بیشتر وجود داشته دارد. یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که فعالیت‌های شدید روزانه مانند بالا رفتن از پله‌ها، حمل بار سنگین مواد غذایی می‌تواند مزایای سلامتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

شروع نرمش های 5 دقیقه ای

حتما مطمئن شوید که برای انجام تمرینات مشکل خاصی ندارید. اگر در مورد چیزی نگران هستید یا مطمئن نیستید، همیشه با مشاور یا پزشک عمومی خود مشورت کنید.این تمرین 5 دقیقه ای برای مبتدیان شروع خوبی است و خوشبختانه به تجهیزات خاصی نیاز ندارد،

 

نرمش های 5 دقیقه ای

آشنایی با ورزش بدمینتون

t نرمش های 5 دقیقه ای برای سلامتی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گردن درد را با 3 حرکت ساده از بین ببرید!

‫3 نظر ارسال شده در “نرمش های ۵ دقیقه ای برای سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *