نرم افزار آموزش زبان duolingo

t نرم افزار آموزش زبان duolingo

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوانها

Duolingo_banner

شاید تا به حال زیاد به این مورد توجه کرده اید که در این زمانه علاوه بر آموزش کامپیوتر دانستن زبان های خارجی تا چه اندازه اهمیت دارد اما این کار نیاز به وقت کافی دارد .هرچند عده زیادی از افراد وقت خود را برای این کار تنظیم می کنند و به فراگیری زبان نیز می پردازند. با این وجود سختی های راه ، کمبود وقت برای شرکت در کلاس ها و هزینه بالا همگی جز مشکلات فرا گرفتن یک زبان جدید محسوب می شود. اما این کار می تواند راه حل های بهتری نیز داشته با شند که راه حل آن  استفاده از نرم افزار های متفاوت می باشد.

323526-duolingo-for-android

هرچند که عده ای معتقد هستندکه استفاده از نرم افزار کار را سخت تر می کندو می گویند حتما باید معلمی حضور داشته باشد تا بتوانیم مطالب را خوب یاد بگیریم و این کار از طریق نرم افزار مقدور نیست.خوب بحث بر سر کلاس حضوری و یا اینکه استفاده از نرم افزار های آموزشی است که آیا واقعا نرم افزار هامفید هستند ؟

duol

این نرم افزار  که یکی از جدید ترین نرم افزار های آموزش زبان است از مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
درباره منبع تغذیه کامپیوتر بیشتر بدانیم

1- این نرم افزار می تواند هم زمان چندین زبان را آموزش دهد که شایدتا کنون یک چنین نرم افزار ی را کسی تجربه نکرده باشد .

2- این نرم افزار علاوه بر آموزش معمولی قادر به بر گذاری آزمون نیز می باشد.

3- می توانیم به وسیله این نرم افزار به صورت مکالمه ایی با سیستم کار کنیم.

4- این نرم افزار می تواند بر روی موبایل نصب شده و می توانیم از طریق گوشی ها در هرنقطه از زمین که باشیم کار خود را ادامه داده و آموزش زبان را نیز داشته باشیم که این در زمان ما نیز صرفه جویی می کند .

137

علاوه بر تمامی مزایای ذکر شده اگر فردی بخواهد معنی یک کلمه را در این نرم افزار بیاید کافی است آن کلمه را در دیکشنری نوشته و معنی آن را به زبانهای دلخواه بیابید چون این نرم افزار قادر است همزمان یک کلمه را به چندین زبان دلخواه انتخابی کار بر ترجمه کند.

 

t نرم افزار آموزش زبان duolingo
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *