نرم افزار Fbackup

t نرم افزار Fbackup

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Software Fbackup-nojavanha (1)

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که اگر اطلاعات کامپیوتر شما به هر دلیلی از بین برود چگونه باید آن ها را بازیابی کنید؟ زیرا می دانید که به طور معمول این کار امکان پذیر نیست و برای این کار باید از نرم افزار های متفاوتی استفاده کنید. بنابراین بهتر این نیست که قبل از وقوع این گونه اتفاقات یک نسخه از اطلاعات خود را در جایی نگهداری کنید تا در موارد ضروری بتوانید از آن ها استفاده کنید؟ همان گونه که می دانید به این کار پشتیبان گیری می گویند.

Software Fbackup-nojavanha (2)

Backup گیری این امکان را به شما می دهد که یک نسخه از اطلاعات مورد نظرتان را داشته باشید تا در صورت پاک شدن یا ویروسی شدن بتوانید نسخه سالم را جایگزین کنید. پس اگر دوست دارید نسخه ای از اطلاعات موجود در رایانه را داشته باشید و هرگز اطلاعات خود را از دست ندهید در این جا شما را با نرم افزار FBackup آشنا می کنیم.

Software Fbackup-nojavanha (3)

این نرم افزار یک نرم افزار رایگان برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مورد نیاز است که می توانید به صورت خودکار و در زمان های معین اقدام به تهیه نسخه پشتیبان کنید. بدین صورت که شما می توانید یک زمان را برای آن تعریف کنید و بعد سیستم در همان وقت از سیستم شما پشتیبان تهیه کند. این نرم افزار رابط کاربری زیبا و جذابی دارد که دقیقا می تواند مانند فایل ها و پوشه های موجود در رایانه یک نسخه تهیه کند و علاوه بر آن قادر است آن ها را فشرده سازی کند که این خود باعث می شود برای برداشتن این اطلاعات نیاز کمتری به فضا و حافظه های مجازی داشته باشیم.

Software Fbackup-nojavanha (4)

این نرم افزار خصوصیات مهمی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– قابلیت استفاده تجاری و شخصی

– قابلیت دخیره سازی نسخه پشتیبان در فایل های آرشیوی Zip

– قابلیت فشرده سازی استاندارد ZIP64

– توانایی آپدیت های خودکار به صورت هفتگی

– پلاگین های تهیه نسخه پشتیبان برای تنظیمات خاص

 Software Fbackup-nojavanha (5)

t نرم افزار Fbackup
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ربات ملخی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *