نرم افزار PHOTOSCAPE

t نرم افزار PHOTOSCAPE

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوانها

نرم افزار-potoscape (2)

شاید تا به حال شما را با چندین نرم افزار در زمینه روتوش تصاویر آشنا کرده باشم در این مطلب نیز برای شما یک مطلب دیگر در همین سری از نرم افزار ها آماده کرده ام که مزایایی نسبت به نرم افزار های قبلی دارد که شاید برای کسانی که به دنبال نرم افزار های بهتر و جدید تر می باشند مفید باشد .

این نرم افزار نیز به مانند بقیه نرم افزار ها علاوه بر کار های معمولی که انجام می دهد یک سری خصوصیات ویژه نیز دارد که شاید نرم افزار های دیگر یا از آن بر خوردار نباشند و یا اگر هم از آن بر خوردار باشند به صورت کامل نباشد . این نرم افزار از ابتدایی ترین نرم افزار گرافیک تصاویر تا آخرین نرم افزار-potoscape (1)آن را به صورت یکجا در خود جای داده است که شاید بتوان ابتدایی ترین آن را همان نرم افزار معروف فتوشاپ را نام برد و یا اینکه از نرم افزار های پیشرفته دیگر که تعدا  آنها خیلی زیاد است و در مقالات قبلی با بعضی از آنها آشنا شدید.

این نرم افزار که در سال 2012 به بازار عرضه شد در ابتدا به مانند فتوشاپ به نظر می امد.  اما کار برانی که با آن کار  کردند به این نتیجه رسیدند که از ابتدائی ترین ابزار ها تا پیشرفته ترین آنها در این نرم افزار جا داده شده است که این کار را هم برای کار بران حرفه ایی و هم برای کار بران مبتدی بسیار راحت می کرد .شاید بد نباشد بدانید که این نرم افزار از مزایای بسیاری بر خوردار است که عبارتند از :

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه صفحه نمایش لمسی را تمیز کنیم؟

1-    بر خی از کار بران دوست دارند عکسهای قدیمی خود را بدون دست کاری فقط با تغییر رنگ به عکسهای جدید تبدیل کنند این نرم افزار با ابزاری که در اختیار دارد این کار را به راحتی انجام می دهد به عبارتی می تواند رنگ اصلی تصویر را گرفته سپس بر اساس آن یک رنگ جدید برای تصویردر نظر می گیرد .

 نرم افزار-potoscape (4)

2-      خروجی های برنامه نیز بسیار جالب است به این صورت که اگر شما تصاویری را انتخاب کنید و بخواهید این تصاویر به صورت متحرک روی هم قرار بگیرند با انتخاب گزینه animation  در هنگام ذخیره کردن این کار امکان پذیر می شود چون نرم افزار آن را ر قالبی برده و طبق چیدمان عکسها روی هم با آن کار می کند و آن را متحرک می کند .نرم افزار-potoscape (3)

 

3-    این نرم افزار قادر است عکسها را به صورت سه بعدی نمایش دهد به عبارتی می توانید یک عکس دو بعدی معمولی را به آن داده و با ابزار های سه بعدی برای عکس عمقی را در نظر بگیرید که این کار را برای شما راحت کرده و عکس را به یک عکس سه بعدی تبدیل می کند .

 

4-    این نرم افزار علاوه بر ویژگیهای ذکر شده مانند بقیه نرم افزار های بر روی عکس کارهایی از قبیل روتوش ، تنظیم رنگ و روشنایی و غیره را انجام می دهد.

 

تذکر :این نرم افزار تا سال 2013 همچنان به صورت رایگان در اختیار همه نبوده و باید خریداری می شد اما شرکت تولید کننده این قول را برای رایگان کردن آن به کاربران خود داده است .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آکواریوم در گوشی همراه

 

 

 

t نرم افزار PHOTOSCAPE
امتیاز به این نوشته