نرم افزار unlocker pdf

t نرم افزار unlocker pdf

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

11 

شاید تا به حال سند های زیادی را در نرم افزار های متنی متفاوت آماده کرده باشید که پس از جابه جایی دچار تغییرات شده و تنظیمات آن ها به طور کامل به هم می ریزد و دیگر قابل خواندن نیست .برای رفع این مشکل نرم افزار های زیادی وجود دارد که می توانند کاری کنند که این تنظیمات بدون تغییر برای شما باقی بماند. یکی از این نرم افزار do pdf است که می توانید سند خود را در آن بازیابی کرده و آن را مجدد با پسوند جدید ذخیره کنید تا هیچ گونه تغییری نکند .

 

 

12

این کار، کمک زیادی  به کاربران می کند اما مشکلاتی نیز برای آنها ایجاد می کند و از جمله این  که دیگر نمی توانیم بعضی از آن ها را حتی کپی گرفته یا پرینت بگیریم که این خود، کار را برای کار بران سخت می کند .

pdf-icon

از طرفی ممکن است وقتی آن را برای فرد دیگری ارسال کردیم، اگر او بخواهد از آن استفاده کند،این فایل دیگر باز نمی شود و به عبارتی قفل شده است که برای این باید آن را از حالت قفل خارج کنیم .حتی بعضی از فایلهای pdf که از اینترنت نیز گرفته می شود ممکن است دارای این قفل باشد و اگر ما بخواهیم مقداری از آن را داشته باشیم باید بتوانیم آن قفل را از بین ببریم که یکی از این نرم افزارها، unlocker pdf است که می تواند به راحتی قفل هر فایلی را باز کند و از طرفی نیز می تواند آن را به حالت اولیه یعنی در word برگرداند .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
درس چهارم - رسانه فیبرنوری

2

پس از نصب این نرم افزار ،از طریق منوی فایل در تب منوها  فایل pdf را وارد کنید و مسیر فایل ایجاد شده جدید را نیز در پنجره مخصوص قرار دهید.سپس دو گزینه برای ما نمایش داده می شود که می توانید با انتخاب یکی از دو گزینه، unlocker یا read only کار را ادامه دهید .unlocker قفل آن را باز می کند اما read only فقط امکان خواندن آن را می دهد .دقت داشته باشید برای تبدیل آن به فایل word حتما باید اول آن را قفل شکن کرده باشید تا این کار برای شما امکان پذیر باشد .

t نرم افزار unlocker pdf
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *