نقاشی قصه ها بر کف دست

t نقاشی قصه ها بر کف دست
t نقاشی قصه ها بر کف دست

خلاقیت در نقاشی یکی از اصول پایه ای برای خلق اثری زیبا، متفاوت و ماندگار است. شاید فکر کنید برای اینکه بتوانید نقاشی هایی خاص خلق کنید نیاز دارید کاری بزرگ انجام بدهید. نوجوانانی که اهل نقاشی و طراحی هستند همیشه این سوال را از خود می کنند اما در جواب به چه چیزی می رسند؟

آیا به فضایی متفاوت نیاز است؟ آیا باید از وسایل خاصی استفاده کرد و یا باید تکنیک خاصی به کار برد؟ همه اینها می توانند باعث خلق اثری متفاوت شوند. اما همیشه هم قرار نیست اینقدر سخت باشد. گاهی یک ایده متفاوت و البته ساده به خلاقیت در نقاشی منجر می شود.

خلاقیت در نقاشی به سبک نوجوان روس

کولوسووا دختر هنرمندی از کشور روسیه است که تصاویری از قصه هایی را که شنیده است بر کف دست چپش نقاشی کرده است. او با همین ایده ساده اما جالب توانسته اسم خودش را سر زبان ها بیندازد و طرفداران بسیاری به دست آورد. عکس ها را ببینید شاید بعضی قصه ها برای شما هم آشنا باشد.

خلاقیت در نقاشی ؛ نقاشی بر کف دست
خلاقیت در نقاشی ؛ نقاشی بر کف دست
خلاقیت در نقاشی ؛ نقاشی بر کف دست
خلاقیت در نقاشی ؛ نقاشی بر کف دست
خلاقیت در نقاشی ؛ نقاشی بر کف دست

شاید با دیدن این نقاشی ها با خودتان بگویید این کار خیلی آسان است و بخواهید دست به کار شوید تا خودتان هم یکی از این نقاشی ها بکشید. اما دست نگه دارید! کار کولوسووا به ظاهر ساده است اما یکی از دلایلی که باعث می شوند نقاشی های او جذاب بشوند این است که او به اصول طراحی کاملا مسلط است و می داند رنگ ها را چطور کنار هم قرار دهد. سایه پردازی های او دقیق هستند و به خوبی توانسته رنگ ها را محو کند و خط به جا نگذارد.

می بینید؟ کار او بسیار دقیق و پر از ظریف کاری است. پس طبیعتا داشتن یک ایده منجر به خلق اثری هنری نمی شود. برای این کار لازم است شما بر اصول اولیه کارتان کاملا مسلط باشید تا بتوانید به یک اثر فوق العاده با استفاده از خلاقیت در نقاشی دست پیدا کنید. راستی شما چقدر نقاشی کشیدن را دوست دارید و چقدر به آن مسلط هستید؟

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نقاشی باب اسفنجی

 

t نقاشی قصه ها بر کف دست
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *