نوجوان موفق و نمونه؛ امیر ستارزاده

ورزشکارنوجوان
t نوجوان موفق و نمونه؛ امیر ستارزاده

گفتگو با امیر ستار زاده نوجوان موفق

شهرستان شبستر دارای مشاهیر فراوان و متعددی است که از جمله می توان به شیخ محمود شبستری شاعر و عارف نامی اشاره کرد.امیر ستارزاده  نوجوان موفق و نمونه ای است که بارها برای شهر خود افتخار آفریده است. وی که یک بازیکن فوتبال در سطح اول کشوری است در ورزش دو و میدانی نیز جوایز مختلفی کسب نموده است. برای آشنایی بیشتر با وی و چگونگی رسیدن وی به موفقیت در ورزش با نامبرده گفتگویی را ترتیب داده ایم.

امیر ستارزاده

لطفا بیوگرافی خودتان را برای خوانندگان ما بفرمایید.

امیرستارزاده هستم متولد ١٣٧٩/٨/١٩ اهل بندر شرفخانه و ساکن شبستر و دانش آموز کلاس دهم (رشته تجربی) 

امیر ستارزاده

چه شد که به ورزش به صورت حرفه ای روی آوردید؟

مثل اکثر بچه ها از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم که در رأس آنها فوتبال و پس از آن به دومیدانی بیشتر اهمیت می دادم. در دوره ابتدایی با تیم نونهالان دبیری تبریز (فوتبال) در مسابقات کشوری شرکت کرده و سه مقام قهرمانی دومیدانی استقامت شهرستان را کسب نمودم و طی این دوران شیفته و عاشق فوتبال بودم.

در دوران راهنمایی سه بار به عنوان پدیده شهرستان انتخاب و پس از کسب مقام قهرمانی مدارس استان با تیم مدرسه به مسابقات کشوری اراک اعزام شدیم و به عنوان جوان برتر شهرستان در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در عرصه ورزش انتخاب شدم. ضمنا در همان سال به عنوان جوان ترین امدادگر کانون سازمان جوانان هلال احمر استان دست یافتم. در دوران راهنمایی با تیم نوجوانان گسترش فولاد تبریز در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور در ترکیب اصلی تیم حضور داشتم. در سال آخر راهنمایی در مسابقات دومیدانی ماده ۳۰۰ متر مقام دوم بسیج استان را کسب کردم.

در ادامه لازم به ذکر است که چهار سال است به عنوان نفر اصلی تیم منتخب دانش آموزی استان در مسابقات دانش اموزی کشوری حضور دارم که امسال در مسابقات یادواره جام شهدای مدافع حرم هرمزگان توانستم تاثیر زیادی در موفقیت تیم داشته باشم.

بهترین خاطره فوتبالی شما چه بوده است؟

بهترین خاطره فوتبالی ام گل زنی به تیم فوتبال استانی تهران در مسابقات دانش آموزی کشور در هرمزگان است که تیم تهران با وجود بازیکنان ملی پوش به تساوی یک بر یک رضایت داد.

نوجوان موفق

در مورد بازیکنان مورد علاقه داخلی و خارجی  هم توضیحی بدهید .

چون من در پست تخصصی هافبک وسط و دفاع راست فعالیت دارم این بازیکنان را به عنوان الگوی خود قرار داده ام.

بازیکن داخلی:

محرم نوید کیا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگو با محمد آرمان یوسفی ، آشپز نوجوان

بازیکن خارجی:

دنی الوز

به چه ورزش هایی غیر از فوتبال علاقه دارید؟ همچنین اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانید؟

من همیشه سعی می کنم با توجه به اینکه بعضی از تمرینات فوتبال (استقامت هوازی) مرتبط با ورزش دومیدانی است، بیشتر اوقات فراغت خود را با ورزش دومیدانی سپری کنم. بعد از آن به شنا علاقه دارم. در اوقات فراغت هم با گوش دادن به موزیک به آرامش می رسم.

نوجوان موفق

فکر می کنید دلیل موفقیت هایتان در ورزش چه بوده است؟

بی تردید امروزه همه ما بر این واقعیت واقفیم که هر ورزشکاری با برنامه و الگوسازی کار می کند. من نیز با برنامه و پشتکار و حمایت پدر و مادرم و به خصوص اقای خلیل زاده که در چند سال اخیر همیشه مشوق من بوده اند توانستم در رشته ورزشی مورد علاقه ام پیشرفت هایی داشته باشم. البته تا رسیدن به قله های پیشرفت ، تلاش و پشتکار زیادی لازم است و در موفقیت ورزشکار هم تاثیر دارد.

به عنوان یک نوجوان موفق چه توصیه ای به نوجوانان دیگر دارید؟

اگر واقع بین باشم باید اعتراف کنم که هر ورزشکاری بخواهد در رشته ورزشی مورد علاقه خود به قله قهرمانی برسد بایستی برای این منظور هدف مشخصی را ترسیم لذا  توصیه من به نوجوانان این است که هدف خود را مشخص کرده و بعد برنامه ها و روش های تمرینی مرتبط را مشخص کنند. همیشه شاهد آن بودیم که ورزشکاران موفق  با مشاوره و الگو برداری و تحمل سختی ها به قله های موفقیت رسیده اند.

خیلی متشکر که وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.

نوجوان موفق

ممنون از حمایت جنابعالی نسبت به موضوع نوجوانان که با حساسیت بالایی موفقیت های نوجوانان شهرستان را رصد می نمایید و آرزو دارم نشریه اینترنتی نوجوان ها فعالیت چشمگیری در سطح کشور داشته باشد. در پایان جا دارد از زحمات تمامی مربیان و خانواده ام و به خصوص برادرم و آقای خلیل زاده کمال تشکر را داشته باشم.

نوجوان موفق

قهرمانی

نوجوان موفق

نوجوان موفق

نوجوان موفق

نوجوان موفق

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گفتگوی اختصاصی با آقای حسام الدین مقامی کیا، روزنامه نگار و طنز نویس

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t نوجوان موفق و نمونه؛ امیر ستارزاده
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “نوجوان موفق و نمونه؛ امیر ستارزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *