نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند!)

آموزش زبان انگلیسی به کودکان
t نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند!)

نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند!)

در این مقاله قصد داریم نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان را برای والدین مطرح کنیم. آموزش زبان در تمام سنین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این موضوع در کودکان حساسیت بالاتری دارد. روش‌هایی که شما برای یادگیری زبان انگلیسی برای خود انتخاب می‌کنید به احتمال زیاد برای کودکان مناسب نیست. از این رو والدینی که می‌خواهند فرزندشان از همان سنین پایین با انگلیسی آشنا شود و توانایی صحبت کردن به آن زبان را پیدا کند باید نکات مهم در این زمینه را دانسته و آنها را رعایت کنند.

انتخاب مرکز آموزش معتبر در آموزش زبان کودکان

انتخاب آموزشگاه زبان کودکان اولین قدمی است که والدین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید بردارند. به‌ همین دلیل نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینکه مربی بتواند با شیوه‌های سرگرم‌کننده و روش‌های جدید کودک را به یادگیری زبان مشتاق کند، از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آنها محسوب می‌شود.
انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در اصفهان به ‌دلیل تعدد این آموزشگاه‌ها کار نسبتا دشواری بوده و اگر قصد ثبت نام فرزند خود را دارید حتما باید در  زمینه نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند) کاملا تحقیق کنید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان برای والدین از اهمیت زیادی برخوردار است.در این بخش نکات کلیدی که والدین برای آموزش زبان برای کودکان خود باید بدانند را آورده‌ایم.

استفاده از کتاب‌ داستان‌ یا مجله انگلیسی مناسب کودکان

به‌ طور کلی اگر با کودک در خواندن کتاب همراه شوید، باعث تشویق و ایجاد حس خوب در او خواهید شد.‌ این موضوع در کتاب‌ها و مجله‌های انگلیسی زبان نیز صدق می‌کند. برای این کار از کتابی استفاده کنید که شامل تصاویر جذاب بوده و کلمات آن تا حد امکان ساده باشند.
داستان‌ها را برای کودک بخوانید و او را تشویق به بازگو کردن روایت داستان کنید. برای جذابیت بیشتر و آموزش زبان انگلیسی به کودکان، از آنها بخواهید تا پایان، داستان را به ‌صورتی که بیشتر می‌پسندند عوض کنند. همچنین بهتر است کودک نقش کاراکتر محبوب خود را در داستان ایفا کند و سخنان آن را به زبان آورد.
اگر علاقه‌مند به زبان انگلیسی هستید و احساس می‌کنید توانایی تدریس در این رشته را دارید بهتر است با شرکت در دوره ttc  علاوه ‌بر کسب مهارت بیشتر، برای آموزش به فرزند خود، در این زمینه به مشغول به کار شوید.

نام انگلیسی حیوانات را به کودک بیاموزید

برای اثربخشی این روش می‌توانید کودک را به باغ‌ وحش برده یا از کتاب حیوانات استفاده کنید. کودکان معمولا نسبت به حیوانات علاقه دارند و باغ وحش برای آموزش نام و رنگ آنها محیط مناسبی است. پس از بازگشت نیز بهتر است در مورد حیوانات دیده‌شده و رنگ آنها از کودک سوال بپرسید تا کاملا در ذهنش ماندگار شوند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مقاله شماره (12): خانم شیخ زاده

در قایم باشک اعداد را به انگلیسی بشمارید

برای کسل نشدن کودک بهتر است اعداد را حین بازی به او آموزش دهید. برای شروع از یک تا ده کافی بوده و پس از یادگیری شروع به شمارش معکوس کنید.

زبان انگلیسی

موزیک‌های انگلیسی را فراموش نکنید

ترانه‌های انگلیسی زیادی وجود دارد که برخی از آنها به آموزش رنگ، اعداد، حروف یا … پرداخته‌اند. برای تاثیر بیشتر در اوقات فراغت، درون ماشین و به ‌طور کلی هر زمان که فرصت کردید ترانه‌های مورد علاقه فرزند خود را پخش کنید.
همچنین برای انگیزه بیشتر جهت حفظ آهنگ انگلیسی بهتر است جایزه‌های مناسبی برای کودک خود در نظر بگیرید.

از ویدیوهای یوتیوب کمک بگیرید

یکی از پلتفرم‌های رایگان که افرادی در سراسر دنیا اقدام به بارگذاری ویدیو در آن می‌کنند؛ یوتیوب است. در این شبکه اجتماعی ویدیوهای آموزشی خلاقانه، موزیک‌ویدیوهای زیبا و روش‌های مناسب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود داشته که می‌توانید از آنها استفاده کنید.‌ نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان را با این روش می‌توانید به کودک خود بیاموزید.

تهیه کتاب الفبای انگلیسی

آشنایی با الفبای انگلیسی تاثیر زیادی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارد. برای این کار می‌توانید از کتاب‌ها یا حتی اسباب‌بازی‌های طراحی شده برای این موضوع کمک بگیرید. پس از یادگیری کامل نیز بهتر است در اسامی مختلف، برندهای انگلیسی و غیره؛ نام حروف را از فرزند بپرسید تا کاملا در ذهن او تثبیت شود.

استفاده از تزئینات انگلیسی‌زبان در اتاق کودک

اتاق کودک را با پوسترهای جذاب که شامل تصاویر با درج نام انگلیسی، نام حیوانات، اعداد، حروف و … باشد تزئین کنید. از هر فرصتی برای سوال پرسیدن از کودک استفاده کرده تا تمام موارد را به ذهن خود بسپارد. همچنین از کودک بخواهید سوال‌هایی در ارتباط با تصاویر، رنگ آنها و سایر موارد این‌چنینی از شما بپرسد.
با این کار متوجه خط فکری و سرمشق‌های مورد علاقه او می‌شوید. توجه به این نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند) می‌تواند سرعت آموزش را افزایش دهد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روستای دشتک

معاشرت با خانواده‌هایی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود هستند.

اگر در فامیل، دوستان و آشنایان افرادی را می‌شناسید که به ‌دنبال آموزش فرزندان خود هستند بهتر است معاشرت با آنها را افزایش دهید. برای این کار می‌توانید به پیک‌نیک، باغ‌وحش یا پارک بروید و بازی‌های گروهی برای کودکان خود ترتیب دهید.
با این روش علاوه ‌بر سرگرمی، حس رقابت در فرزندان را افزایش داده و یادگیری را برای آنها آسان‌تر می‌کنید.

استفاده از بازی‌های آنلاین انگلیسی‌زبان

برای انتخاب بازی آنلاین حتما به سن کودک توجه کنید. بازی‌های زیادی برای افزایش مهارت انگلیسی از طریق تعامل با دیگران برای کودکان وجود داشته که باعث سرگرمی آنها نیز می‌شود.

خواندن داستان‌های انگلیسی قبل از خواب

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از خواندن داستان‌های انگلیسی زبان غافل نشوید. داستانی را انتخاب کنید که کاملا مورد علاقه فرزندتان باشد. هر شب قبل از خواب آن را برای کودک بازگو کنید تا با کلمات آشنا شود.
این یکی دیگر از نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند) است. شما می‌توانید پس از مدتی از فرزندتان بخواهید در حین خواندن به شما کمک کند و کلمات را بر زبان آورد تا کاملا در ذهنش ماندگار شوند.

بازی‌ها را به زبان انگلیسی انجام دهید

بازی‌های ساده را به زبان انگلیسی انجام دهید تا کودک در حین سرگرمی با کلمات جدید آشنا شود. به ‌عنوان مثال سنگ‌ کاغذ ‌قیچی، قایم‌باشک، لی‌لی و … بازی‌هایی هستند که در بین کودکان محبوبیت زیادی دارند. انجام این بازی به زبان انگلیسی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شعر تازه علی معلم به مناسبت نیمه شعبان

سفیر شما را از آموزش زبان انگلیسی به کودکان خاطر جمع می‌کند.

اگر علاقه دارید کودک‌تان زبان دوم بیاموزد، نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان را یاد بگیرید. این نکات شامل انتخاب آموزشگاه معتبر است که بتواند کودک را با روش‌های سرگرم‌کننده نسبت به یادگیری زبان مشتاق کند.
همچنین مواردی مانند استفاده از کتاب یا مجله انگلیسی‌زبان، ترانه‌های کودکانه انگلیسی، ویدیوهای آموزشی یوتیوب، انجام بازی با زبان انگلیسی و دوره ttc، در این کار تاثیر زیادی دارند. برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان می‌توانید به سایت سفیر با آدرس مراجعهhttps://gosafir.com  یا با شماره 02184346 تماس حاصل فرمایید.
آیا شما نیز به‌ دنبال آموزش زبان برای کودکان هستید؟ برای رسیدن به این هدف نکات گفته‌شده را رعایت می‌کنید؟

 

t نکات کلیدی آموزش زبان انگلیسی به کودکان(فقط والدین بخوانند!)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *