تست هوش: آیا قادر به پیدا کردن قاتل در ۵ ثانیه هستید؟

پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه
t تست هوش: آیا قادر به پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه هستید؟

با چالش پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه از سایت نوجوان ها، میزان هوش خود را آزمایش کنید. یک زن فقیر در دستشویی یک رستوران به قتل رسیده است و پنج مظنون وجود دارد. آیا می توانید قاتل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟

شما را به تست هوش پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه دعوت می‌کنیم!

این روزها یکی از رایج ترین فعالیت های آنلاین، حل بازی های فکری است. در این فعالیت‌ها، مهارت‌های تفکر انتقادی و توانایی‌های حل مسئله خواننده با طرح یک سؤال چالش‌برانگیز یا تصویری جذاب در برابر آنها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه

در این پازل تصویری زنی را می بینید که در حمام یک رستوران روی زمین دراز کشیده است. اطرافش خون جمع شده است. کسی او را کشته است. 4 مشتری و یک گارسون در رستوران حضور دارند. در مجموع 5 مظنون و یک نفر اگر قاتل باشد. آیا می توانید قاتل را در زمان معین شناسایی کنید؟ طبق معمول برای این بازی فکری هم محدودیت زمانی در نظر گرفته ایم. شما 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل را پیدا کنید و آنها را توسط مقامات دستگیر کنید.

زمان شما از الان شروع می شود! راه حل این پازل تصویری بازی فکری در انتهای این معمای فکری آورده شده است. اما، از همه شما می خواهیم که از پیمایش مستقیم به پاسخ خودداری کنید. اگر تقلب کنید، منطق و مهارت های مشاهده ای خود را تقویت نمی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید واقعاً حافظه و مهارت‌های منطقی و استدلالی خود را تقویت کنید، ابتدا سعی کنید این معمای مغزی را خودتان حل کنید. اگر در زمان معین نتوانید این را حل کنید، این مشکلی ندارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تست هوش: پیدا کردن دو چهره پنهان در 7 ثانیه!

3… 2… و 1

آیا توانستید قاتل را پیدا کنید؟ برخی از شما ممکن است به راحتی قاتل را پیدا کرده باشید. تبریک می گویم. و برخی از شما ممکن است قاتل را به همین راحتی پیدا نکرده باشید. اگر نتوانستید معما را حل کنید، نگران نباشید، ما اکنون راه حل بازی فکری را فاش می کنیم.

برای دیدن پاسخ پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه اسکرول کنید:

پاسخ تست هوش پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه!

کنجکاو هستید راه حل را بدانید؟ شما را منتظر نمی‌گذاریم. اکنون راه حل پیدا کردن قاتل را بررسی کنید!

پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه

اگر به این دسته از مطالب علاقمندید پیشنهاد می کنم بخش پیدا کردن اختلاف تصاویر را هم ببینید.

منبع

t تست هوش: آیا قادر به پیدا کردن قاتل در 5 ثانیه هستید؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *