چگونه در سال دهم تجربی، همه نمره‌هایمان ۲۰ شود؟

ویدیوهای آموزشی پایه دهم تجربی
t چگونه در سال دهم تجربی، همه نمره‌هایمان 20 شود؟

دیگر دوره‌ی باز کردن کتاب‌ها سپری شده است! چاره‌ی کار استفاده از روش‌های نوین آموزشی، مانند تماشا‌ی ویدیو‌های آموزشی است. ما قصد داریم تا به شما بگوییم چگونه با مشاهده‌ی ویدیوهای آموزشی پایه دهم تجربی و تکرار تماشای این فیلم‌ها، می‌توانید از تمامی دروس سال دهم تجربی، نمره‌ی 20 بگیرید!

در گذشته‌های نه چندان دور، بچه محصل‌ها، حق تماشای تلویزیون را نداشتند اما  این روز‌ها با آموزش از طریق تماشای ویدیو‌های آموزشی، انقلاب عظیمی در فرآیند یادگیری ایجاد شده است! اکنون حتی پدران و مادران سخت‌گیر به فرزندانشان توصیه می‌کنند که حتماً پای تماشای تلویزیون بنشینند، زیرا تماشای فیلم‌های آموزشی در یادگیری فرزندان بسیار موثر هستند.

روش یادگیری آسان دروس دهم تجربی و ویدیو آموزشی آی نو

در سال دهم تجربی، کتاب‌های متنوعی، مانند کتاب

  • فارسی 1
  • شیمی 1
  • نگارش 1
  • فیزیک 1
  • دین و زندگی 1
  • انگلیسی 1
  • آمادگی دفاعی
  • جغرافیای ایران
  • زیست شناسی 1
  • آزمایشگاه علوم تجربی 1
  • ریاضی 1
  • عربی زبان قرآن 1
  • کارگاه کارآفرینی و تولید
  • تفکر و سواد رسانه‌ای و هنر

در برنامه‌ی درسی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

حتماً می‌دانید مطالعه‌ی هرکتابی، روش خاص خود را می‌طلبد. دانش‌آموز نوپا اگر می‌توانست روش هر درس را بداند، نیازی به حضور در کلاس درس نداشت! از طرفی، محصلین به دلیل زمان محدودی که دارند، نمی‌توانند در طول یک سال تحصیلی، ضمن آماده شدن برای شرکت موفق در امتحانات، به کشف روش مطالعه همه‌ی کتاب‌های درسی، بپردازند.

علاوه بر این، تشخیص نکات طلایی هر کتاب و پافشاری روی مطالعه و به خاطرسپاری آن‌ها هم چالش بزرگی است که از عهده‌ی هر دانش‌آموزی برنمی‌آید.

از طرفی دیگر، دانش‌آموزان با چالش یافتن مرجع صحیح مطالعاتی جهت مطالعه، مرور و تهیه‌ی جزوه کامل و دقیق حاوی نکات طلایی هر کتاب، رو‌به‌رو هستند که این کار نیز نیازمند اختصاص زمان بسیار زیادی خواهد بود. خلاصه‌ی کلام که این دانش‌آموزان مگر در خواب ببینند یک نفر به آن‌ها بگوید: «سخت نگیر، یاد بگیر»! اصلاً لازم نیست برای 20 گرفتن سختی بکشی!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی بال های فرشته با مقوا

به عبارتی بهترین راه، بهره‌مندی از ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی است. با مشاهده‌ی ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی، کاملاً رایگان با کیفیت ضبط عالی و بدون محدودیت زمانی که به آموزش کامل و اصولی می‌پردازند و تمامی دروس را پوشش می‌دهند، می‌توانید صفر تا صد دروس را با اساتید برتر و با تجربه و  دبیران حرفه‌ای مدرسه مجازی آی نو، مطالعه نمایید. شما می‌توانید هم‌زمان با تدریس دبیران حرفه‌ای، روش‌های نوین آموزشی برای یادگیری هر درس را بیاموزید و با خیالی آسوده، بارها با تماشای آن‌ها، به مرور و تکرار نکات طلایی دروس تجربی، بپردازید.

ویدیوهای آموزشی پایه دهم

معلم خصوصی یا ویدیو آموزشی رایگان دهم تجربی مدرسه آی نو؟

بسیاری معتقدند برای یادگیری دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و … لازم است دانش‌آموز و معلم رو در روی هم قرار گیرند تا اثر مطلوب در آموزش شکل بگیرد. این گروه از والدین ، معتقدند، استفاده از تجربه‌ی یک معلم خصوصی برای تجربی راه‌حلی مناسب برای آموزش این دروس به نظر می‌رسد اما با بررسی دلایل زیر حتماً متوجه خواهید شد «بهترین راه این است که با تماشای ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو، یکی از معلمین برتر دبیرستان‌های ایران را 24 ساعته، به خانه خود دعوت نمایید!»

اگر باور ندارید، با ما همراه شوید و اجازه دهید فرآیند همراهی با معلم خصوصی را با هم مرور نماییم:

  • ابتدا باید با پرس‌و‌جو کنید و به دنبال حداقل شش دبیر ورزیده، در دروس فیزیک، شیمی، ریاضی، عربی، فارسی و انگلیسی، بگردید.
  • در مرحله‌ی بعد باید طی یک جلسه‌ی حضوری یا تلفنی قرار لازم را مبنی بر حضور ایشان در خانه، تثبیت نمایید. در این جلسه درباره‌ی دستمزد، مکان تدریس و ساعات حضور صحبت می‌شود.
  • از آن‌جا که نیاز به حضور مرتب در کلاس خصوصی خواهید داشت، هر هفته مجبور خواهید بود که ساعات بسیاری را برای آماده شدن برای کلاس خصوصی سپری نمایید.
  • به نظر شما بهره‌مندی از تجارب یک معلم کارآزموده، برای هر درس حداقل هفته‌ای دو ساعت یا بیشتر چقدر هزینه دارد؟ با حضور در کلاس خصوصی برای رشته تجربی، باید توان مالی خود را در نظر بگیرید.
  • از همه مهم‌تر، زمان بهره‌مندی از تجارب یک معلم خصوصی محدود است و در تمامی ساعات مطالعه‌ی در شبانه‌روز، امکان دسترسی شما به معلم خصوصی، وجود ندارد. اما شما نیاز دارید هنگام بروز مشکل با دبیرتان صحبت نمایید تا با هم به رفع اشکال درسی بپردازید.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اشعاری در ستایش پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)

با مشاهده‌ی ویدیو‌های آموزشی دروس رشته تجربی کاملاً رایگان با کیفیت ضبط عالی، بدون محدودیت زمانی که به آموزش کامل و اصولی پرداخته و تمامی دروس را به طور کامل پوشش می‌دهد، به راحتی تمامی این چالش‌ها را پشت سر می‌گذارید و به مطالعه‌ی موفق دروس دهم تجربی دست خواهید یافت.

رفع چالش‌ها، با ویدیو آموزشی رایگان دهم تجربی مدرسه مجازی آی نو

تکنولوژی‌های به‌روز، به موقع به دادمان رسیده‌اند. یادگیری کتاب‌های مختلف پایه دهم تجربی، نیاز به یافتن حداقل چندین دبیر ورزیده خصوصی دارد! اما دیگر، دوره‌ی باز کردن کتاب، گذشته است. در امرآموزش نیز بهترین ابزار کمک آموزشی یعنی «ویدیو‌های آموزشی» در دسترس ما هستند، استفاده از این ویدیو‌های آموزشی رایگان مدرسه مجازی آی نو با مزایای زیر همراه است:

  • با این ویدیوهای آموزشی، بدون حضور فیزیکی دبیران مجرب، صفر تا صد مطالب کتاب را به طور کامل در اختیار خود قرار دهید.
  • در 24 ساعت شبانه روز، هر زمان که تمایل به مطالعه داشته باشید می‌توانید این فیلم‌های آموزشی را مشاهده کنید.
  • با تماشا‌ی رایگان ویدیو های آموزشی رشته تجربی، بدون پرداخت هزینه به یک مرجع درست تدریس دروس دهم تجربی دست می‌یابید.
  • با ویدیو حل تمرینات دهم تجربی مدرسه مجازی آی نو، روش یادگیری سریع، آسان و کم هزینه را تجربه می‌نمایید.
  • می‌توانید هر چند بار که لازم است، تماشای این ویدیو‌ها را تکرار کنید، زیرا مرور، یکی از روش‌های مطالعه برای کسب نتیجه‌ی مطلوب در درس‌خواندن است.
  • نکات طلایی تمامی دروس در سال دهم تجربی را نیز می‌توانید با تماشای ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو در یک مجموعه گردآوری نمایید.
  • مفاهیم درسی توسط دبیران حرفه‌ای، به ساده‌ترین شکل ممکن، با استفاده از ابزار‌های کمک آموزشی سمعی و بصری، در ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو، آموزش داده می‌شوند. این تدبیر در روند یادگیری تجربی با ویدیو‌ آموزشی مدرسه مجازی آی نو، بسیار موثر خواهد بود.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مدل هایی جذاب از تاج عدد 100 کلاس دوم

مدرسه مجازی آی نو

مشاهده رایگان ویدیو های آموزشی رشته تجربی

در مدرسه مجازی آی نو، برای ایجاد فرصت‌های برابر برای همه‌ی دانش‌آموزان، بستری برای ارائه‌ی ویدیو‌های  آموزشی رایگان و ویدیو‌های حل تمرین، فراهم شده است.

با مشاهده‌ی ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو و با مرور مطالب از طریق مرجع درسی قابل اطمینان و حل تمرینات با روش‌های اصولی، می‌توانید، احتمال موفقیت در امتحانات را به صد در صد افزایش دهید.

محتوای فیلم‌های آموزشی رایگان پایه دهم مدرسه مجازی آی نو، بر پایه‌ی کتاب‌های درسی، تدوین شده‌ است.. برای تقویت دانش‌آموزان پایه دهم در حل تمرینات کتاب درسی، دبیران حرفه‌ای در محتوای این فیلم‌های آموزشی رایگان پایه دهم و ویدیو‌های حل تمرینات، آسان‌ترین و جذاب‌ترین راه‌حل‌ها را آموزش می‌دهند.

البته اگر می‌خواهید شما هم توانایی حل تمرینات را پیدا نمایید، باید سعی کنید که چندین بار، مراحل حل را با دبیران تکرار نمایید. این کار با مرور تماشای ویدیو‌های آموزشی، به راحتی امکان‌پذیر است.

تنها هزینه تماشای فیلم‌های آموزشی رایگان رشته تجربی پایه دهم مدرسه مجازی آی نو، هزینه‌ی استفاده از اینترنت خواهد بود. با مشاهده فیلم‌های آموزشی پایه دهم از طریق سایت مدرسه مجازی آی نو، از همین حالا می‌توانید آموزش برای سال تحصیلی دهم تجربی را شروع کنید و در سال تحصیلی جدید، شاگرد اول تمام کلاس‌های درس این پایه باشید.

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌ وکار مهمان منتشر شده است و نشریه اینترنتی نوجوانها هیچ مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.

t چگونه در سال دهم تجربی، همه نمره‌هایمان 20 شود؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *